Alhoewel, ik plaats niet eens onjuiste info want ik heb nooit beweerd dat het een officieel erkende stoornis was nog dat er een behandeling voor was.
Ik durf geen onjuiste informatie te plaatsen, helemaal niets over zo'n zaak... Dat iets nog niet in de dsm staat hoeft niet te zeggen dat het niet kan worden vastgesteld. Het wordt wel degelijk vastgesteld door deskundigen die dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn. Dat het een verzamelnaam is klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet onderzocht is... pdd-nos is ook een verzamelnaam voor van alles en nog wat. Is officieel erkend, maar is des ondanks toch nog wat vaag. Elk beestje moet toch een naam hebben, maar die naam hoeft nog niet persé vermeld te staan in een dsm (je kunt niet elk jaar een nieuwe editie maken, we zitten pas op de vierde). Er zijn ook genoeg behandelingen die voor vele wel geclassifiseerde stoornissen niet bewezen zijn. Ik gaf slechts een hypothetisch voorbeeld zonder bijbedoeling en ik ga er ook vanuit de de TS verstandig genoeg is om daar niet teveel mee te doen behalve zelf even te babbelen met intimi en de HA. Wees eerlijk, maar ga er niet zelf voor zorgen dat je in een plaatje van een bepaalde stoornis past

TS, ik hoop dat je helemaal normaal bent en dat je vermoedens hopelijk niet bevesigd worden

En shadow: welles-nietes spelletje zal niet gespeeld worden, ik vermoed dat jij meer van de medische kant bent en ik van de geestelijke kant