hoe een gladde huid ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dors04

Re: hoe een gladde huid ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 22:01

hahaha monicag ben neit zo weg van slakken
zou zeggen probeer het haha!

ik vindt het idd ook duur
haal het aan het eind van de maand om het te proberen

bedankt meiden

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:21

Veel water drinken Knipoog Het klinkt cliche, maar het helpt echt. Ik dron eerst echt te weinig en had regelmatig een puist of 2. (Heb vanzelf eigenlijk hele mooie gladde huid) maar nu drink ik eigenlijk alleen water, misschien 1 a 2 glazen IETS ANDERS per dag (prik,oid) maar voor de rest alleen water en nu heb ik echt al een paar maand geen puist gezin. Nu helaas wel weer eentje, moet ongesteld worden Clown

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:26

Ik zag op je hyves dat je een pony hebt, draag je deze niet vaak op de plek waar de puisten ontstaan?

Heb gehoord dat je daar ook puisten van krijg.

Verder gebruik ik garnier.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 09:33

Nelleke1 schreef:
geen creme daar word alles vet van vind ik en dan krijg je juist pukkels Knipoog gewoon elke dag scrub ik het Knipoog

Van elke dag scrubben kan je huid geirriteerd en uitgedroogd raken.

Het verschilt echt per persoon. Ik had eerder best last van puistjes enzo. Gebruikte speciale zeep en creme voor mijn gezicht, voor de jonge huid zeg maar. Op de 1 of andere manier trok mijn huid altijd. Toen bedacht ik me: laat ik eens een verzorgende creme proberen, voor de gevoelige huid. Nou en echt, wat een verschil! De creme is lekker zacht en een beetje romig zeg maar Lachen Mijn huid kalmeerde helemaal. Zo nu en dan heb ik nog wel eens een puistje, maar niet meer zoals het was.

Nu gebruik ik dagelijks reinigingsdoekjes van Nivea en verzorgende creme van Nivea. Eens in de week komt daar een facewash van Dove bij, met een zachte scrub.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:58

Ik gebruik nu Clarins, is te koop bij de parfumerie. Was voor het hele pakket 50 euro kwijt (facewash, tonic en creme) maar helpt supergoed! Daarbij heb ik ook nog Akneroxid (benzoylperoxide) 5%, binnen een paar dagen waren mijn puistjes verdwenen. Lachen
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 10-10-07 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:09

Ik zou juist oppassen met scrubben. Jouw huid produceert te veel talg. Door te scrubben stimuleer je dit alleen maar... Ook heet water en zeep moet je zo min mogelijk gebruiken. Een mild gezichtsmaskertje kan je wel proberen (bijv met Teatree)

Om nog even alle fabels uit de wereld te helpen: vette huid/puistjes komt niet door chocola, varkensvlees of andere eetgewoonten. Puistjes worden veroorzaakt doordat je talgklieren sterk reageren op de androgene hormonen in je lichaam. Dit is gewoon erfelijk bepaald. Sommige mensen hebben nergens last van, sommige mensen wel.
Als je er echt vanaf wilt kan je de Diane 35 pil gaan slikken. De samenstelling van deze pil is zo dat het de androgene hormonen onderdrukt. Je krijgt er ook minder haargroei door.

Goed eten is overigens altijd wel aan te raden. Veel water drinken ook. Ook af en toe een zonnebankje kan je huid opknappen, moet je wel echt af en toe doen.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:11

ik gebruik alles van clinique als ik het goed schrijf Knipoog

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:12

@Sigrid: sommige mensen zijn gevoelig/allergisch voor varkensvlees en krijgen er wel degelijk puistjes van Lachen Het is alleen een uitzondering.

Verder ben ik het roerend met je eens dat je je altijd voorzichtig moet behandelen en je gezond moet eten Lachen

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:28

VEEL water drinken!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 00:09

dank je meiden

ik heb al zeker een jaar geen pony meer
draag hem al zo lang bij me haar
hij groeit alleen maar niet
en het is precies op het midden van me voorhoofd