2 x de pil vergeten. Wanneer weer veilg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 2 x de pil vergeten. Wanneer weer veilg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:38

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:42

Wanneer heb je voor het laatst sex gehad? Als het meer dan 7 dagen is kan je niet zwanger zijn. Pas na een week zou ik weer sex hebben.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 17:14

@WildWings: daar had Barco me ook al op gewezen (even lezen....)

@ Maris 88: Ja, dat is meer dan 7 dagen geleden. (ben net 2 weken terug geopereerd) Ik zit er nu ook niet om te springen, maar zekerheid boven alles he?

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:47

Als ik hem vergeet slik ik ook de volgende dag twee, voor mijn gevoel veiliger maar zal wel onzin zijn inderdaad.

Hoorde een bizar verhaal van een meisje die eerst bij me in de klas zat (vertelde zelf aan mij) maar is blijven zitten.
Het was donderdag haar vriend zou vrijdag komen en ze was ongesteld, ze wou wel sex hebben die vrijdag maarja ongesteld dus had ze even een hele strip leeg gegeten en de volgende dag kotsmisselijk en doodziek!

Dat is pas ziek als je zoiets doet.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 19:00

In de bijsluiter staat ook dat als je teveel pillen slikt dat je misselijk kan worden.

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 15:34

SONY schreef:
Als ik hem vergeet slik ik ook de volgende dag twee, voor mijn gevoel veiliger maar zal wel onzin zijn inderdaad.

Hoorde een bizar verhaal van een meisje die eerst bij me in de klas zat (vertelde zelf aan mij) maar is blijven zitten.
Het was donderdag haar vriend zou vrijdag komen en ze was ongesteld, ze wou wel sex hebben die vrijdag maarja ongesteld dus had ze even een hele strip leeg gegeten en de volgende dag kotsmisselijk en doodziek!

Dat is pas ziek als je zoiets doet.

Dan heb je je verstand in ieder geval niet in je hoofd zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 15:38

Clovertje schreef:
@WildWings: daar had Barco me ook al op gewezen (even lezen....)

Dat kan je ook even normaal zeggen hoor, ik wijs je er alleen even op omdat je in dat topic eerder kans hebt dat mensen je vraag kunnen beantwoorden. Bovendien leest bijna niemand eerst het hele topic door om zoiets te zeggen, want normaliter zou een topic al vrij gauw gesloten worden als er al getemt was of was doorgegeven dat er een centraal topic is.

Bovendien zie ik ook net dat Barco de link nog niet had gegeven, dus die had je hierbij ook.
Zo onbeschoft reageren is dus nergens voor nodig..

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:39