haha een topic over verkoudheid.. ik ben het ook heel erg en ik moet ook nog is werken in een koude ruimte dus duurt nog wel ff voordat het over is... :S
ikke nu denk 2 weken! Echt te erg! En geluksvogel nog bedankt!
Nou ik mag toch hopen dat dit morgen of overmorgen toch wel over is Ben het thuishangen nu ook wel een beetje beu! Wil een frisse neus halen en dat gaat niet als ik te gammel ben om een stukkie te lopen
ik heb er nu drie dagen last van. Ik hoor ook niet zo goed meer en proeven?!!?!? je kan me nu alles voorschotelen. Vreselijk, maar ja het zal toch wel een keer overgaan?!?!
Bij mij is het maandagavond begonnen en ik ben nu nog steeds goed ziek Ik eet ook niet veel, proef er niks van dus bewaar het liever voor later,... Mijn oren zitten nu idd ook knap dicht,... zwaar vervelend
Ik ben ook al vier dagen snot en snot verkouden met keelpijn en hoofdpijn erbij!! Niks helpt bij mij helaas. Dus zal wel uit moeten zieken!! Dus ik ben niet de enige hier. Het heerst las ik ook al in de krant. Dus allemaal beterschap het is geen pretje!!
Ik begon drie dagen terug met een keelontsteking, gelijk thuis gebleven en godzijdank is de keelontsteking weggetrokken en ben ik nu alleen maar verkouden Dus ik ben er stiekem wel blij mee Liever verkouden dan wéér aan de ab
Pfoe,... ik heb in Februari een keelontsteking gehad,... hij was schijnbaar nog niet erg genoeg dus kreeg ik eerst oplosbare Ibuprofen met een citroensmaak, wat dus niet hielp Toen ik helemaal omviel van de pijn kreeg ik eindelijk AB => Amoxciciline,.... ben je daar allergisch voor? Nee, zou het niet weten,... Na de kuur, dus wel Hele dikke opgezwollen tong en heel mijn benen onder een dikke 3 cm rode opgezwollen uitslag,... zo pijnlijk! Al met al ben ik van eind januari tot begin april bijna alleen maar ziek geweest
Ah dat is balen! Ik heb altijd fenoxymethylpen. maar die sloeg de laatste keer niet aan, kwam toen dus op de breedspectrum ab en brrrrr wat ben ik daar ziek van geweest! Hoge koorts, steeds naar de wc rennen, was echt geen pretje!
Mijn amandelen moeten er ook uit, heb sinds de laatste keelontsteking weer een verwijsbrief meegehad maar heb nog steeds niet gebeld Ik durf niet
Heb toen ik 16 was ook een ontsteking gehad, .. maar tegen die AB kon ik wel. Wij zijn 11 jaar terug verhuisd en in het oude dossier scheen dus te staan dat ik niet tegen Amox. kan,... fijn dat dat ook genoteerd wordt Dan was me zeker een 1,5 week leed bespaard. Want ik moest mijn benen insmeren met een mentholgel en daarmee mocht ik niet bij baby´s komen, beviel mijn schoonzusje die dag dus net van een kleine En ja,... ik kon niet lopen van de pijn! 'Gelukkig', moest ze nog een dagje in het ziekenhuis blijven,... dus was de pijn wel een beetje gezakt.
Nou heb ik laatst een darmonderzoek gehad en lichtelijk in een roes geweest, dus ben ik niet echt bang voor het verwijderen van amandelen,... maar toch zie ik het ook niet zitten
Oh dat is naar zeg! Is zo'n kleintje er eindelijk, kan je er nog niet bij! En wel erg fijn dat ze even in je dossier gekeken hebben
Hahahaha wel freaky hoor Ik heb ook een darmonderzoek gehad, een gastro Zonder roesje, ik ben zó bang voor de anesthesie!! Het idee dat ze een infuus in je hand prikken brrrrr en dat je dan zomaar ineens weg bent!