Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Of er nou een botje gebroken is, ´n pees is gescheurd of wat dan ook,....9 van de 10 keer kom je in een spalk en worden er niet direct foto´s gemaakt
NaNi schreef:Auuuu!!! Krijg plaatsvervangend pijn in m'n hand
Succes bij de HA! Sowieso als het niet gebroken is zullen ze het intapen...Citaat:Of er nou een botje gebroken is, ´n pees is gescheurd of wat dan ook,....9 van de 10 keer kom je in een spalk en worden er niet direct foto´s gemaakt
klinkklare onzin, zodra ze ook maar het geringste vermoeden hebben dat er iets gebroken is gaan ze direct foto's maken. Tenminste, dat is míjn ervaring (en geloof me, ik heb VAAK in de röntgenkamer gezeten in m'n hele leven, en dat was 9 van de 10 keer loos alarm). Stel je voor dat ze het moeten zetten en ze gooien je eerst een week in een spalk, dan is alles alweer lekker aan het aangroeien geslagen en kunnen ze er niks meer mee...
(en geloof me, ik heb VAAK in de röntgenkamer gezeten in m'n hele leven, en dat was 9 van de 10 keer loos alarm)
Kieffer schreef:Oeh, klinkt niet goed! Heb je de Ha al gebeld? kan je beter even langs gaan hoor!
Cyntje schreef:Kieffer schreef:Oeh, klinkt niet goed! Heb je de Ha al gebeld? kan je beter even langs gaan hoor!
Ze is al onderweg naar de HA als je het doorgelezen had
Kieffer schreef:Nee ik lees topics nooit, ik post naar aanleiding van de titel, doet toch iedereen
Desiree_1993 schreef:Kieffer schreef:Nee ik lees topics nooit, ik post naar aanleiding van de titel, doet toch iedereen
Volgens mij niet, de meeste lezen eerst het hele topic.
Succes bij de HA!
laquintatje schreef:gekneusde vinger doen ze idd niet altijd wat mee. Maar een geneusde vingen kan wel weer veel meer zeer doen als een gebroken vinger..
Ik hoop voor je dat het meevalt
Kieffer schreef:Dat was ook sarcastisch
Setti schreef:Misschien ook wel handig om géén paracetamol te nemen zodat je duidelijk aan kunt geven wat je voelt. Is wel even doorbijten, maar uiteindelijk voor het beste!
Cyntje schreef:NaNi schreef:klinkklare onzin, zodra ze ook maar het geringste vermoeden hebben dat er iets gebroken is gaan ze direct foto's maken. Tenminste, dat is míjn ervaring (en geloof me, ik heb VAAK in de röntgenkamer gezeten in m'n hele leven, en dat was 9 van de 10 keer loos alarm). Stel je voor dat ze het moeten zetten en ze gooien je eerst een week in een spalk, dan is alles alweer lekker aan het aangroeien geslagen en kunnen ze er niks meer mee...
(en geloof me, ik heb VAAK in de röntgenkamer gezeten in m'n hele leven, en dat was 9 van de 10 keer loos alarm)
Waarom zeggen ze dat dan bij ons wel??? Ik klets ook niet uit mijn nek hoor
Ik loop zelf voor vele onderzoeken in het ziekenhuis dus daar weet ik zelf wel veel vanaf,...
Waarom wordt er bij mijn moeder dan geen röntgen gemaakt? Omdat of je het nou gebroken of gekneusd hebt of wat dan ook, je toch in een spalk komt!
NaNi schreef:Zie dikgedrukte in mijn eigen quote
Mijn reactie was dus gebaseerd op mijn eigen ervaring, misschien zijn ze in het ziekenhuis waar ik m'n foto's liet maken wel vreselijk overbezorgd