Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Ik heb hetzelfde gehad. Moe, stemmingswisselingen, nergens meer zin in, enz. Ik had echt geen idee hoe het kwam, maar het bleek van de pil te zijn (eerst Diane, toen de opvolger ervan, ben de naam even kwijt). Op aanraden van de huisarts heb ik 6 maanden geen pil geslikt om te kijken of het echt daar van kwam. En inderdaad, mijn emoties waren wat meer in balans
Nadeel was dat ik weer vreselijk ziek werd als ik ongesteld moest worden en heel onregelmatig ongesteld was. De redenen waarvoor ik 10 jaar geleden met de pil was gestart.
De huisarts heeft toen geadviseerd de 3 fase pil te proberen. Dan slik je 3 periodes in 3 weken een andere hormoonsamenstelling en heeft je lichaam geen kans om er aan te wennen. Voor mij werkt dit super!! Weer regelmatig en normaal ongesteld, geen last van moeheid en stemmingswisselingen.
Arabesk schreef:mag ik vragen waarom jullie allemaal zoeken naar een andere pilachtige, dus hormoon oplossing, terwijl imo de condoom het handigste is als je gevoelig bent voor hormomen en dat soort zooi.
Qimm schreef:Ach er is nog 1 ander voordeel
Storm76 schreef:Qimm schreef:Ach er is nog 1 ander voordeel![]()
geen ruzie meer wie er op de natte plek moet