Ik zou een weekje wachten met de zwangerschapstest! dan heb je de meeste kans op een juiste uitslag
suc6!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renate85 schreef:Je kan idd zwanger zijn terwijl je nog gewoon ongesteld bent!
2 kennissen van mij waren zwanger terwijl ze gewoon ongesteld werden... de 1 al bijna 6 maanden de andere 3!
Ik schrok er zelf ook van maar het kan dus blijkbaar toch...
Diamante schreef:renate85 schreef:Je kan idd zwanger zijn terwijl je nog gewoon ongesteld bent!
2 kennissen van mij waren zwanger terwijl ze gewoon ongesteld werden... de 1 al bijna 6 maanden de andere 3!
Kregen ze geen buik dan?
Diamante schreef:renate85 schreef:Je kan idd zwanger zijn terwijl je nog gewoon ongesteld bent!
Kregen ze geen buik dan?
Citaat:Zijn zwangerschapstesten trouwens betrouwbaar als je nog gewoon de pil slikt?
Beauty_yana0 schreef:Krijg echt een benauwd gevoel als ik die verhalen zo lees
Maanling schreef:Waarom leg je je strip niet gewoon naast je tandenborstel? Je poetst toch wel je tanden elke avond mag ik aannemen?
Citaat:ik tem even want er zijn tig topic over dit soort dingen die kun je toch stellen en een topic daarvan,verder vind ik je heel erg onverantwoordelijk.
Diamante schreef:Beauty_yana0 schreef:Krijg echt een benauwd gevoel als ik die verhalen zo lees
hoezo?
Beauty_yana0 schreef:Het idee dat je zwanger kan zijn zonder dat je het weet doordat je gewoon ongesteld word.
Had eerder altijd zodra als ik ongesteld was dat ik blij was dat ik dan niet zwanger zou zijn, maar dat kan ik nu dus ook al niet meer zeker weten
xjudithx schreef:poes schreef:En toch bevatte mijn vorige pil evenveel hormonen als nuvaring, iks slikte mercilon. Die discussie hebben we al gehad in het anticonceptietopic, ik dacht echt dat nuvaring er evenveel heeft?
Ze zeggen 50% van de meest gebruikte pil. Het kan zijn dat jouw pil al weinig hormonen bevatte tegenover de pil waar zij op doelen.