Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moirsa schreef:ja
ben verkouden en moe (en daardoor ook chagrijnig)
Last van me keel, schor, hoesten, niezen
dus denk het zelfde
we moeten eigenlijk maar een topic aanmaken voor zielige mensen in het huiskamer gebied
haha
ik had gister avond zo koorts dat ik dacht dat ik zou verbranden ofzow.. want ik zweeten me helemaal de pleuris.. en toen kreeg ik hte zoo koud dat ik het onder 2 dekens nog koud had. nu nog steeds koud en loop ook met dikke trui en sjaal om terwijl ik heel veel mensen in t-shirts voorbij zie lopen! lottehorse schreef:haha ik miscihenanders sorry
haha ik hoest me echt de pleuris en vreet nu trachitol honingsnoepjes en streplis door mekaar (ongezond ik weet het) maar ik heb nu al 1 uur niet gehoest..

ohh wat was ik gemeen net!
ik via het raam op de 2e verdieping jha.. hun helemaal zoeken.
zal wel door de mega puist komen die ik nog niet gecamufleert heb.
haha..
mijn lol
runningkawa schreef:Ik ben wel verkouden en nies de hele dag.
Maar gaat er dan nog meer achteraan komen? Dat wil ik niet![]()
Chip2 schreef:Heb al paar dagen hoofdpijn en vanmorgen kwam het snot me neus uit lekker dagje binnen blijven met warme chocomel en kopjes thee

daantjuhhh schreef:Chip2 schreef:Heb al paar dagen hoofdpijn en vanmorgen kwam het snot me neus uit lekker dagje binnen blijven met warme chocomel en kopjes thee
Het snot loopt mij al 2 weken mijn neus uit..
Dus, nee, anders had ik nu 2 weken binnen gezeten met een kopje thee..
Ik ga gewoon net zolang door tot ik echt geveld word en niets anders kan dan liggen!!

..
had vanacht ook donders koorts.. wan tik zweete echt helemaal terwlijk iedereen het koud had.. en daarna hda ik het zoo koud dat ik het onder 2 dekens nog niet warm kreeg.. 

* lottehorse schreef:spierpijn heb ik altijd last van