Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liedje schreef:Ik ben voor abortus. Je zal maar een kind zijn dat ongewenst is...
Lijkt me niet makkelijk hoor.Of je moeder is zelf nog een kind en/of heeft nauwelijks geld voor je... ben wel tegen abortus als anticonceptie-middel.
MSQuincyTE schreef:Liedje schreef:Ik ben voor abortus. Je zal maar een kind zijn dat ongewenst is...
Lijkt me niet makkelijk hoor.Of je moeder is zelf nog een kind en/of heeft nauwelijks geld voor je... ben wel tegen abortus als anticonceptie-middel.
Dan moeten ze maar niet gaan fietsen, wordt je ook niet zwanger
rachelthinka schreef:er zijn nog heel wat andere manieren! als je echt geen kids wil laat je dan stereliseren. dan is het idd jou keus en is alleen jou leven er mee gemoeid. en wel eens gehoord van voorbehoeds middelen?
rachelthinka schreef:er zijn nog heel wat andere manieren! als je echt geen kids wil laat je dan stereliseren. dan is het idd jou keus en is alleen jou leven er mee gemoeid. en wel eens gehoord van voorbehoeds middelen?
Supertje schreef:Voor de mensen die zeggen dat als je jezelf oud en wijs genoeg vindt om sex te hebben, je dan ook de consequenties moet dragen; Dat zou dus betekenen dat mensen die geen kinderen willen, zoals ik, dan maar geen sex moeten hebben. Ammehoela.
MSQuincyTE schreef:Liedje schreef:Ik ben voor abortus. Je zal maar een kind zijn dat ongewenst is...
Dan moeten ze maar niet gaan fietsen, wordt je ook niet zwanger
Karin_88 schreef:Maar heb je per ongeluk een kindje verwekt, zorg er dan voor. Je gooit gewoon een leven weg als je het doet.
jessie34 schreef:denk dat je een beetje te negatief denkt ....Wuis schreef:Ik zie er het probleem niet van in. De wereld is al overbevolkt.
(Tevens zijn hier al 100 andere topics over).
sorry hoor, maar dit vind ik een waardeloze opmerkingomdat de wereld overbevolkt is laat maar weghalen die handel? hier kwets je ook mensen mee hoor.ieder kind heeft recht op ouders, en ouders op een kind. en als je niet toe bent aan een kind, voorkom dan ook dat je zwanger wordt.het is die verpeste vrije stinkmodder wereld waarin alles maar mag en kan, geen normen en waarden, met jan en alleman het bed induiken, en ja dan per ongeluk ook nog zwanger worden, maar ach daar hebben we toch abortus voor
![]()
jessie34 schreef:Ik ben tegen abortus, als je je zelf "oud en wijs" genoeg vind voor sex, moet je ook de consequentie's nemen. en anders benen bij elkaar houden. in het geval van een verkrachting denk ik er iets anders over, dan kun je ook naar de huisarts gaan voor de morningafterpil.vroeger had ik er niet echt een mening over, maar ben nu moeder van 2 kinderen, en daardoor kijk je er ook iets anders tegenaan denk ik. je weet nu wat het is om een kindje in je buik te hebben, de bevalling etc. ik zou er toch niet aan moeten denken dat ik ze nooit de kans had gegeven om geboren te mogen worden. ieder kind heeft recht om te leven, zij hebben er niet om gevraagd