Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandravm schreef:Je vrouw voelt zich nu anders. Zou goed kunnen dat ze zwager is en dat het nog niet aftekend op de test. Een heel vroege aanwijzing zijn heel gevoelige borsten.
Ik wist ook steeds dat ik zwanger was voor dat ik overtijd was. Gevoelige borsten en misselijkheid. Spijtig genoeg haal ik nooit de beruchte 3 maanden. Maar ja, we zijn terug aan het proberen.![]()
Was ik echter overtijd en niet zwanger, dan wist ik dat ook.
Gewoon rustig afwachten en na een week terug een test doen.
BGGBWM schreef:Je krijgt een tweeling! Dan was jouw test ook vast dubbel duidelijk! Pfffff,,,,, zenuwen beginnen langzaam op te spelen!
BGGBWM schreef:Oooooooow, voor mij valt het nog wel mee, maar als het nou weer negatief blijkt te zijn, zakt mijn vrouw echt door haar stoel. Ik hoop zó dat het positief is deze keer!
Prisca schreef:BGGBWM schreef:Je krijgt een tweeling! Dan was jouw test ook vast dubbel duidelijk! Pfffff,,,,, zenuwen beginnen langzaam op te spelen!
hahah ja nu eindelijk na al die maanden begint het te wennen hihihi. Kamer is wel heel raar met 2 plekken en 2 bedjes.
Trouwens ik voelde 4 dagen voordat ik ongesteld moest worden al dat het mis was ik voelde me idd duielijk anders. En die maand had ik mijn eisprong niet zo gevoeld als normaal.
Nu had ik 2 weken geleden een familie bij eenkomst en nu begreep ik dat al mijn nichtjes in 1x zwanger waren. Ik dus ook gelijk bij 1ste poging. Tja 2 was nog niet voorgekomen.
Het is frusterend als het bij andere welk lukt en andere niet. Ik zeg en denk altijd als de tijd er rijp voor is komt het vanzelf.
BGGBWM schreef:Hahaha, ja alles dubbel, in spiegelbeeld, zou wel geweldig zijn!