beugel en zoenen:S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Predator

Re: beugel en zoenen:S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:03

mijn zwager (inmiddels 29..of was t al 30.. Bloos Clown ) heeft de afgelopen paar jaar een blokjesbeugel gehad, (ging eruit net voor m'n zus en hij gingen trouwen Haha!) maar wat ik van m'n zus heb gehoord, heb je er geen last van met zoenen Knipoog

Saskia_Omar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:42

Ik ben bijna 17 en ik heb ook een beugel. Ik lijk er wel iets jonger door (a) maar voor de rest krijg ik er niet echt reacties op.
Over het zoenen; geloof me geen probleem. Zijn genoeg jongens geweest die erna zeiden.."Goh ik heb je beugel helemaal niet gevoeld!" En dan waren ze helemaal verbaasd Clown alsof je met je tanden zoent.
Dus geen probleem en vooral gewoon doen, niet erop letten of je hem aanraakt met je beugel dan moet het helemaal goed komen

JustWendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 15:34

Heb het inmiddels al even uitgeprobeerd haha. Die jongen heeft volgens mij niet eens gezien of doorgehad dat ik een beugel heb!! Ik voelde igg geen verschil. En hij ook niet kreeg igg een compliment!

Heb nu nog geen elastieken, die krijg ik over 2/3 weken maakt dat nog verschil?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:37

Maakt niet uit hoor, ik heb ook wel eens gezoend met een jongen met een beugel en ik heb er zelf ook een. Zelfs dat kan Knipoog
Elastieken weet ik niet, haal ze er anders gewoon uit. Lijkt me niet zo handig namelijk Clown

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:42

Maetje schreef:
Perzik schreef:
Niks anders aan maar niet te hard duwen. Knipoog
Heb wel verhaal gehoord dat jongen vast zat met ze ding aan een slotjesbeugel! Haha! Buiten in de bosjes toen hebben ze de ambulance gebeld *LOL*

Het zal je maar gebeuren Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen hahaha

pijnlijk... Duivel

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:43

het maakt niets uit hoor.. heb zelf geen beugel gehad maar wel 2 vriendjes die dat wel hadden en die konden er prima mee zoenen Haha!