Dat had ik ook ja die vieze lucht uit mijn mond en na de middag kreeg ik ook altijd zo'n rotte smaak in mijn mond, komt door die gore ontsteking.
Ik ben bij de huisarts 2x met antibiotica weggestuurd en toen dat beide keren niet aansloeg vond hij dat ik maar een aantal maanden (!!! ik had het toen al 3 a 4 maanden, keelontsteking) moest wachten, het zou wel over gaan.
Prima, eikel, ik een maand gewacht en toen heb ik mijn moeder meegenomen naar de huisarts (die heeft haar bek wat groter dan ik) en toen mocht ik naar de KNO arts.
Moest een maand wachten voor ik bij de KNO arts terecht kon, maar die besloot ook dat mijn amandelen eruit moesten.
Ik kreeg geen datum mee voor de operatie, ik zou van tevoren een brief krijgen en telefonisch zou ik in worden gelicht.
Hebben ze allemaal braaf gedaan, 20 december kreeg ik een brief dat ik 3 januari geopereerd zou worden, de dag voor de opname moest ik nog bellen hoelaat.
Operatie ging allemaal super, in de uitslaapkamer zat ik al snel rechtop en zwaaide ik naar mijn arts, en maar kwekken
(de eerste paar minuten na de narcose was ik niet helder, maar wel fit). Om half 6 's avonds was ik wakker en mocht dezelfde avond naar huis omdat het zo goed ging, geen bloed, niet overgegeven, niet misselijk en binnen no time 4 glazen ijswater op en geplast!
Thuis begon het al snel minder te gaan, bij slikken kreeg ik een hele nasty steek in mijn oren en hoofd, en mijn huig was (en is nogsteeds) echt GIGANTISCH. Kreeg extra pijnstillers mee (heb nu 4x per dag 1000 mg paracetamol en 3x per dag 50 pch (??) diclofenac).
Nu gaat het wel goed, ik merk direct wanneer de pijnstillers uitgewerkt zijn want dan kan ik niet lekker meer slikken.
Afgelopen donderdag ben ik geopereerd en heb zondag een half broodje met kaas (gedoopt in tomaten-boullion) gegeten en een beetje aardappelpuree, ging best.
Iedereen die moet, of wil, veel succes! Ik ben écht een schijterd en vond het allemaal meevallen, iedereen in het ziekenhuis is echt superlief voor je, zelfs in de Operatiekamer was het gezellig (toen ik in slaap werd gebracht)!