Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar 't kan idd best zijn dat dat helpt
Gaat weer erg lekker dus allemaal..
Ik hoop dat je morgen wat bent opgeknapt

..ik denk dus dat het best wel een hele klus blijkt te zijn....spuitje er maar snel in en dan merk ik het hopelijk niet meer
....Heb trouwens wel lekker geslapen op die brufen 600mg...maar werd weer vaker van d epijn toen het was uitgewerkt
Het word steeds erger...
Juul schreef:Ik ben net bij de tandarts geweest, en ik kan om half 1 terecht voor onderzoek en wss een foto. Ik hoop maar dat hij er wat aan kan doen, en snelHet word steeds erger...
Jij succes om 11.10 !
..mooi he dat er tandartsen zijn
Mijn god.. het lijkt alleen maar met de dag erger te worden die pijn terwijl ik al de maximale dosis pijnstillers slik..
Nu zou de pijn als de verdoving uitgewerkt is al een stuk minder moeten zijn, maar door al het gemorrel enzo eraan kan het nog wel gevoelig zijn..
Mijn tandarts geeft dan meestal nog een verdoving erbi
De ervaring die ik heb zul je merken dat je straks minder of geen pijn meer hebt als de verdoving is uitgewerkt. Het zal echt een hele opluchting voor je zijn. Sterkte ermee
Misschien kan ik vannacht na in 2 nachten in totaal 3 uurtjes geslapen te hebben eindelijk weer slapen.
Ga vanavond lekker pizza eten want ik heb de afgelopen dagen bijna niks gegeten, en m'n moeder was ook nog jarig dus al dat lekkers heb ik ook gemist

Ik heb net ook even lekker gegeten. Pizza, ijs, cola enz. Had ik wel weer ff nodig