Je hebt helemaal gelijk! Zoals ik me nu voel kan ik ook echt niet werken, dus hebben we maar besloten om daar iniedergeval mee te stoppen. De dagen dat ik me dan wat beter voel kan ik aan school besteden.
Ik heb vorig jaar dus een infectie gehad, het zou dus daarvan kunnen komen? Of is dat te lang geleden...
Wel vaag hoor, niemand weet echt het fijne van Pfeiffer. Terwijl het wel zo veel voorkomt!
@ x_Mliss:
Ik ga morgen weer naar de huisarts, dus ik ga het er over hebben, over dat dubbel onderzoek.
Maar ik heb die opgezette klieren al 2 maanden, de moeheid enzo is erger geworden sinds een paar weken, en dat bloed onderzoek was 2 weken geleden ofzo. Is dat dan de begin fase? Of was dat al bij die opgezette klieren?
Ik heb trouwens nog vaak last van hoofdpijn, en daarbij altijd misselijkheid (nooit 1 van de 2 altijd samen) echt vervelend. En af en toe verhoging.
Gister even met mijn vriend naar een oldtimer show geweest, toen we daar waren ging het wel (erge hoofdpijn, beetje moe), maar toen we thuis kwamen was ik dood op.
(zijn er op de brommer heen geweest, ik achterop dus niet eens gefietst ofzo) Was vlakbij mijn huis.