En dan moet je maar gewoon 'rustig' gaan zitten wachten... Jak !!
Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt !!!!
Sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes_R schreef:Jeetje, wat schriken zeg!
Gelukkig kun je snel terecht bij de gynaecoloog.
Nou word ik ook een beetje ongerust, ik verlies steeds wat bloed na sex...Toch morgen maar even bellen voor een afspraak.
Marloes_R schreef:Jeetje, wat schriken zeg!
Gelukkig kun je snel terecht bij de gynaecoloog.
Nou word ik ook een beetje ongerust, ik verlies steeds wat bloed na sex...Toch morgen maar even bellen voor een afspraak.
faye schreef:Waar ik woonde werd je met 25 al opgeroepen, en de eerste de beste keer was het raak, 3b. Er werden afwjkende cellen geconstateerd, die heeft de gyn weggebrand (bevriezen stikstof), daarna was het elk jaar goed, ik moet nu elk jaar een uitstrijkje.
deschels schreef:dat is erg fijn om te horen, hopen dat het voor mij ook zo meevalt
Delphi schreef:Hoi,
Weet iemand of je na een zwangerschap/bevalling eerder een uitstrijkje krijgt? Of krijg je na een zwangerschap alsnog 'pas' op je 30e een eerste oproep? En is het nu elk jaar of elke 5 jaar?
Chiqa schreef:deschels schreef:dat is erg fijn om te horen, hopen dat het voor mij ook zo meevalt
Mijn uitslag was ook niet goed, alleen zit in in pap 1 maar kreeg net als jou een klap in mn gezicht.
Ik moet zelf in november voor hercontrole, ik doe maar net of ik gek ben.
Maar jij heb drie B mij is verteld dat het niet het einde van je leven hoeft te zijn,
je bent er op tijd bij en tegenwoordig kunnen ze zoveel.
Maar jeetje wat kan ik me voorstellen dat je enorm geschrokken bent, heb jij trouwens klachten?
Ik wens je heel veel sterkte morgen ik ga dit topic ook volgen!