Niet Kunnen slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Surface

Re: Niet Kunnen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:14

Marijee schreef:
Ik drink geen koffie, Zomers altijd fris. En winters altijd thee(Rooibos of kamille):)

Dat halfuurtje zonder tv/computer ga ik wel een keer proberen..
Ook ga ik wat honing halen..Lachen

ik vraag me af of appelstroop ipv. honing ook werkt.. Vork
wij hebben namelijk geen honing in de kast staan Clown

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:53

GEEN slaappillen nemen!
Mijn moeder is er vroeger mee begonnen omdat ze erg slecht slaapt en nu kan ze niet meer zonder. Het lijkt een makkelijke oplossing maar vaak raak je er niet meer vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:05

Ik lig vaak nog tot 3/4 uur wakker, terwijl ik er om half 7 weer uit moet. Clown
Slaappillen werken bij mij niet, word er wel een beetje 'duf' van, maar daar houd het dan ook op. Clown

Wat eerst wel altijd werkte, is nog even een kwartier met m'n DS liggen rotzooien enzo, daarna kon ik altijd meteen slapen. *LOL*
Werkt alleen niet meer, mischien moet ik maar een xbox gaan aanschaffen ofzo. Huilen van het lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:07

^ Dat klopt toch niet hoor Huilen van het lachen Mij zeggen ze altijd dat je ruim voordat je gaat slapen moet stoppen met bewegende beelden als tv en computer en tot rust moet komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:11

Het werkte toch echt. Huilen van het lachen
Moet wel zeggen, toen ik een week niet mocht computeren, kon ik veel makkelijker slapen. Clown

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:30

Als ik in bed lig en ik doe me ogen dicht slaap ik in binnen 5 minuutjes Clown.. Ook al kom ik net van de tv of pc vandaan. Als ik een keer een slapeloze nacht heb word ik er super chagrijnig door en gestresst want ik wil slapen want moet weer vroeg op en dan ga ik me alleen maar lopen opfokken van: Ik kan niet slapen, jezus, ik kan niet slapen al dat soort dingen. En dan ga ik even naar beneden even naar de wc, slokje water, en me bed in. Daarna kan ik weer heerlijk slapen Lachen

Mijn vader heeft slapeloze nachten. Die slaapt nog net 2 uur per nacht ofzo. Hij is bij dokters geweest psychiaters en blabla niks heeft geholpen. Ook niet een warm glas melk of dergelijk. Hij heeft alles geprobeerd. Ook slaappillen. Daar werd die alleen een beetje duf van maar meer niet. Het hielp niet..

Ik heb niet echt ideetjes. Wat hier al veel word gezegd. Ga vooral niet eerst even lekker computeren en daarna gelijk je bed in duiken. Geen koffie, cola en blabla. Ontspan jezelf, ga een boek lezen. Als ik een keer niet kan slapen ( is niet vaak ) lees ik altijd een half boek uit en slaap ik daarna als een roos. Neem een warm bad van te voren? Als ik lekker gedouched heb dan slaap ik daarna heerlijk ( of in bad heb gelegen Clown )

Nou succes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:37

Ik kan nooit slapen als ik 'te druk in mijn hoofd ben' Knipoog Oftewel dat ik aan allerlei dingen aan het denken ben .. Gewoon beetje piekeren. Je hoofd moet gewoon helemaal leeg zijn als je gaat slapen, dan pas kan je echt ontspannen Ja (dus niet aan dingen gaan denken waarover je je druk kunt maken).

Als ik echt niet kan slapen ? Tjaah .. Dan probeer ik het tóch Clown
Geen idee, vanzelf val ik toch wel in slaap. Ben het wel met de meeste tips eens. Succes met slapen !

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 00:49

Ik kan nu ook niet slapen. Clown Veel te veel dingen om over te piekeren. Knipoog
Het enige wat bij mij helpt is nog iets langer achter de computer zitten, totdat ik m'n ogen dicht voel vallen en hem dan gélijk uitzetten en in m'n bed gaan liggen met m'n ogen dicht, en dan hópen dat ik in slaap val voordat alle peinzende gedachtes terugkomen. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 04:06

Ilzjuh schreef:
Ik kan nu ook niet slapen. Clown Veel te veel dingen om over te piekeren. Knipoog
Het enige wat bij mij helpt is nog iets langer achter de computer zitten, totdat ik m'n ogen dicht voel vallen en hem dan gélijk uitzetten en in m'n bed gaan liggen met m'n ogen dicht, en dan hópen dat ik in slaap val voordat alle peinzende gedachtes terugkomen. Vork

Haaah, ik kan ook al niet slapen. Clown
Ik heb 't idee alsof het +/- 8 uur is ofzo. Huilen van het lachen God wat irritant. ROFL

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:26

*volgt. Ik heb het ook, heb er al jaren last van. Lips are sealed

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 15:52

OemmiejO schreef:
*volgt. Ik heb het ook, heb er al jaren last van. Lips are sealed

Ben toch niet de enige, Het is bij mij zo dat ik vaak tot een uur of 1 of 2 klaarwakker ligt.. Clown

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:37

Hee dit heb ik ook, er bestaat ook iets van "slaapthee" ( misschien was dat al genoemd, heb het niet helemaal doorgelezen ). Dat helpt bij mij wel Lachen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:45

--> MW

[edit] Is de bedoeling, word zsm gedaan.