Van slag naar krullend haar, iemand tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Van slag naar krullend haar, iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:53

Als ik het niet fohn dan heb ik ook geen krullen hoor! Haha!
Maar het zit dus wel in mn haar (bij de haaraanzet zag de kapper het al gelijk, daar begint de slag, maar dat 'zakt' gewoon uit zeg maar)
Ik denk dat bij iedereen die slag heeft dit echt moet helpen. Ja Het werkt echt super!!! Echt niet normaal watvoor bos ik heb nu. Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:08

Het is wel voor krullend haar maar je activeert je krullen er ook mee, dus als je al slag hebt zou het best kunnen dat dit helpt. Daarnaast gebruik ik "oranje spul" van de kapper, en ik weet dus nu echt niet hoe het heet, maar als je een lik hiervan door je haar knijpt krult het ook erg goed en blijven je krullen veerkrachtig en zakken dus niet uit! Ik zoek thuis even op hoe het heet!

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 15:59

heb je er een foto van? Haha!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:00

cowboy magic, is voor mijn paard Haha! maar ik gebruik het elke dag zelf voor krullen die niet pluizen!

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:45

Hallo, als ik mijn haar was, fohn ik mijn haar terwijl ik voorover buig. Dan doe ik er een beetje mousse in en wat 'perfecte krul' van andrelon, en klaar Lachen
Ik vind trouwens dat je ontzettend mooi haar hebt!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:55

@Nathalie, ben je van plan om elke dag met een defuser aan de slag te gaan dan? Volges mij gaat dat echt vervelen na een paar keer.

Mijn kapper zegt, dat als ie mijn haar een stuk korter en op een bepaalde manier knipt dat ik mijn oude krullen weer terug heb, maar ik durf het niet Nagelbijten / Gniffelen

Ga toch eens die andrelon shampoo halen. Die John Frieda producten voor krullen maken mijn haar te zwaar en dan zijn mijn eigen krullen helemaal weg.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:09

Splash, ik was gewoon mijn haar niet elke ochtend. (deed ik sowieso al niet) Volgens de kapper kan ik mijn haar het beste 1 a 2 x in de week wassen. Dus nee die 1 a 2 x in de week met defuser aan de slag gaan vind ik niet erg. Knipoog
Voorheen fohnde ik het ook altijd, en daar was ik uiteindelijk altijd langer mee bezig dan nu. Ja

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:29

Ben toch wel erg nieuwsgierig, heb je een voor en na foto Nathalie?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:37

Ik heb van mezelf wel krullen maar alleen aan de onderste helft. Ben toen naar de kapper geweest en die zei dat ik Osis + van Schwarzkopf moest gebruiken. Zij heeft het toen in mn haar gedaan en echt ALLES krulde! Haha! Zo gaaf.
Maar zo erg kan ik het zelf niet. Maar gebruik dat spul nadat ik gedoucht heb, dan doe ik het erin en hang op mn kop fohnen en dan daarna mouse (Curl Power) erin. En t blijf eigenlijk wel heel de dag zitten Ja.

Ik ben dr iig erg blij mee Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:39

Lisanne, dat heb ik dus ook. Ik vind het allemaal leuk en aardig, maar ik haat het om elke dag mn haar te fohnen. Ga toch maar eens dan dat osis plus kopen, en een een difuser uit de kast trekken.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:48

ik fohn niet elke dag mijn haar Lachen.

ik doe er elke ochtend (en na het douchen) dat Osis spul erin en mouse en verder niks Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:39

Ik heb helaas geen voor en na foto.. Nouja wel een voor foto. Knipoog
Heb net gedouched en heb mijn haar weer stijl gemaakt, misschien dat ik er morgen weer krullen in doe! Dan zal ik kijken of ik een fototje kan maken. Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:29

Als ik mijn slagen wat fijner wil hebben doe ik dat met mouse, gel en haarlak. Lachen Eerst mouse er in, op de kop met je hoofd en kneden naar wens. Daarna gel er in om de krullen wat steviger te maken en op het laatst haarlak om de boel zo te laten zitten. Lachen