Ziekte van Pfeiffer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Ziekte van Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:03

Ik heb minder uren op school gedraaid omdat ik het gewoon niet volhield. Het is belangrijk dat je góed je rust neemt. Ik heb dat niet gedaan en heb er nu nog steeds spijt van (en last van) dat ik dat niet gedaan heb.
Bij mij heeft het héél lang geduurd (een jaar ofzo), en als ik goed m'n rust had genomen had ik er nu waarschijnlijk geen last meer van gehad. Maarja.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:16

hai hai

ik ben denk ik net een beetje over mn pfeiffer heen. ik kreeg het begin oktober vorig jaar. ook koude koorst, vreselijke keelontsteking, uitdroging en afgevallen tot gevolg, blaasontstekingen van hier tot aan tokyo.
het was niet leuk meer.
was net begonnen aan mn zoveelste poging voor mn eind stage (steeds ziek)
ik ben dus vanaf dat moment thuis gebleven. tot aan begin september. dit was ook echt nodig. ik was zo moe, maar meer ziek. ieder moment van de dag heb je het gevoel dat je ziek bent, maar ook weer niet echt ziek.
ik kreeg er ook hepatitus bij, maar een milde vorm.
het was bij mij ook de extreme vorm die normaal binnen een x aantal weken afzakt maar bij mij heeft het dus een jaar geduurd en mn weerstand is vreselijk op dit moment.
ik ben nu weer doodziek, kan niet naar school of stage. ben over de vermoeidheid heen maar heb een gevoelige lever, darmen en maag.
niet uit te houden maar je doet er niets aan.
uitzieken moet je, als e doorgaat duurt het alleen maar langer en loop je je ziekte in de weg.
het is niet anders.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:37

CharlotteP schreef:
Dat zoenen, dat mag je best wel doen, want je hebt daarvoor ook al met hem gezoend, dus als je het toen al had, heeft hij het nu toch al. (maar hij hoeft er niet persé ziek van te worden, kans is groot dat hij het al gehad heeft, ik hoorde in het ziekenhuis dat echt heel veel mensen op de kleuterschool al pfeiffer gehad hebt, maar dan merk je er niks van, omdat ze dan alleen maar wat hangeriger zijn)

Verder veel sterkte, je moet goed naar je lichaam luisteren. Ik heb vandaag ook voor het eerst weer gewerkt, en dat had ik niet moeten doen, ben weer helemaal kapot, hoofdpijn terug en echt heel moe, ik ga nu ook slapen.

Beterschap

Hey

Dank je jij ook Ach gut
Hoofpijn had ik een tijdje geleden ook heel erg.
Hebben alles na gekeken(oogarts)
Maar kon niks vinden en zij dat ik hele goeie ogen had.
Wist toen ook niet dat ik pfeiffer had maar het lag dus daar aan...
Heb het heel soms nog wel eens maar gelukkig niet meer zo vaak.
Ik ben ook net wakker maar ga morgen niet werken ben zo naar de klote en ben bang dat ik het daalijk voor me zelf verpest en dat ik der dan over 3kwart jaar nog mee loop of wat anders op loop daar heb ik helemaal geen trek in.

In ieder geval iedereen heel veel sterkte Ach gut

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 14:47

Heel slim van je om goed je rust te nemen. Ik heb gisteren ook weer teveel hooi op mijn vork genomen. Lig nu weer ziek op bed, hoge koorts en ontzettende hoofdpijn. Pfff je komt jezelf wel tegen zeg, als je niet naar je lichaam luistert.