Permanent krullen, iemand ervaring?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nassie

Re: Permanent krullen, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:39

Ik raad het je af, ik had van mezelf heel erg stijl dik haar.. Geen krul of slag in te krijgen.
Heb toen ook permanent laten zetten bij een thuiskapper *als je het doet doe het dan bij een echte goede kapper*.
De voorkant van mijn haar was dus weer gewoon stijl, had niet goed gepakt. Maar de achterkant van mijn haar was helemaal verbrand..

Echt verschrikkelijk, nu 2jaar later heb ik een hele rare slag in mijn haar zitten.. Terwijl de permanent er toch echt uit had moeten zijn Rolleyes

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:20

Oh dit volg ik ook even, ik wil namelijk ook graag krullen!
Nouja, eigenlijk meer slag, want ik vind dat van Roelke_ wel mooi hoor, maar ik zou een grotere krul willen, wat meer nonchalant zeg maar.
Iemand daar toevallig een foto van? Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:23

ik laat regelmatig een permanentje zetten heb zelf erg stijl en dik haar maar ondervind geen problemen door de permanent ach eigenlijk is toch alles slecht voor je haar wat dacht je van verf, bleken en ga zo maar door ook hier geld denk ik alles met mate

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:42

Ik raad het je sterk af.
Nadat ik het had laten doen had ik een rare slag, geen krul dus, en was het zo dood dat ik er uiteindelijk 40 cm vanaf heb laten knippen, omdat het er niet uit zag.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:48

Ilse schreef:
Nouja, eigenlijk meer slag, want ik vind dat van Roelke_ wel mooi hoor, maar ik zou een grotere krul willen, wat meer nonchalant zeg maar.

Dit zoek ik ook! Wat groffere krullen. Even een vraagje, ik heb wel laagjes in m'n haar laten knippen, kan het dan wel? Dan klopt het toch niet meer? (lijkt mij dan, korte krullen boven en hele lange onderaan..)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:48

de mensen die een permanent hadden laten zetten. hadden jullie er geen last van dat het onder je cap dan heeeel snel weer 'ontkrult' wordt?

alette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:52

Bonaire schreef:
Ilse schreef:

Dit zoek ik ook! Wat groffere krullen. Even een vraagje, ik heb wel laagjes in m'n haar laten knippen, kan het dan wel? Dan klopt het toch niet meer? (lijkt mij dan, korte krullen boven en hele lange onderaan..)

Hoezo zou het niet meer kloppen? Ik heb geen ervaring met permanent hoor, ik heb van mezelf krullen. Maar ik heb mijn haar altijd in laagjes geknipt dus volgens mij moet het gewoon kunnen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:03

Macchiato schreef:
de mensen die een permanent hadden laten zetten. hadden jullie er geen last van dat het onder je cap dan heeeel snel weer 'ontkrult' wordt?

nee geen problemen mee en als de krul er een beetje uitzakt dan was ik mijn haar en laat het zo opdrogen zonder te borstelen en dan krult het weer als een gek

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:05

mijn advies ga naar een goede kapperzaak (eentje waar jij je goed voelt en voldoende gedilpomeerd personeel werkt) zij zullen je het best advies kunnen geven en het je afraden als hun denken dat het niet goed uitpakt

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:08

nou dan ga ik binnenkort een bezoekje brengen aan mijn kapster..en als zij het geen goed idee vind verbied ze het me zowat..ze vind mn haar echt mooi Tong uitsteken dat is wel grappig

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 17:46

Macchiato schreef:
nou dan ga ik binnenkort een bezoekje brengen aan mijn kapster..en als zij het geen goed idee vind verbied ze het me zowat..ze vind mn haar echt mooi Tong uitsteken dat is wel grappig

~Ja dat is bij mij ook zo, ik ben nog nooit door een andere kapster geknipt als bij haar. Ze heeft een eige kapperszaak en ben altijd reuze tevreden. Maar ik weet niet of het met mijn haar kan? Ik heb dik haar en een beetje slag. (zie profiel)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:57

ik heb bijna precies hetzelfde haar als jij! ook van mezelf beetje slag, en redelijk dik haar. Tong uitsteken
ik had al wel eens aan een medewerkster van haar gevraagt of het kon bij mij haar en zij zei dat het prima kon..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:33

Toevallig, ik had het hier net met mijn moeder over! Ze wilde me meenemen naar de kapper en ik wilde wel krullen maar we wisten niet zeker of dat bij mijn haar ging.
Nu ik dit allemaal lees wil ik echt krullen! Cool Ik wil idd ook grovere krullen, dus als iemand daar nog een fototje van heeft? Knipoog

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:43

Oeh ik ben ook benieuwd. Ik zou het wel willen met grovere krullen, maar heb gehoord dat dit niet kan? Een vriendin van mij heeft haar haar ook gepermanent, en dat vind ik niet zo mooi.. Kleine krulletjes, het woord poedel wil ik niet in de mond nemen, maar het ziet er heel onnatuurlijk uit..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:50

Ik denk dat het er op het begin altijd een beetje onnatuurlijk uit blijft zien. Maar weet het niet zeker. Lijkt me wel logisch. Met verven ziet het er op het begin ook niet echt natuurlijk uit.
En met krullen zal dat erger zijn, omdat het op het begin nogal strak zal zitten denk ik.

Wie heeft er foto's, voor en na, van grovere krullen? Haha!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:17

hier wat foto's van mn permanent kun je het effect van het uitzakken een beetje zien...

moi met stijl haar!!
Afbeelding

net klaar met de krullen:
Afbeelding

en nu vandaag na dik een half jaar:
Afbeelding

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:25

ik zal morgen even fotos zoeken Ja

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:54

Wauw dat vind ik wel erg mooi hoor!! ik wil oook! Haha!

Jij hebt ook best dun haar van jezelf of niet?
Erg mooi, zelfs met uitgroei. Knipoog

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:32

hahaha nee juist dik haar, maar op die ene foto lijkt het erg dun...
heb wel andere foto's waarop het duidelijk te zien is dat het dik is...

veel mensen denken dat de krullen echt zijn Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:40

@ Sexy_Back: wauw, ziet er erg mooi uit bij jouw, die laatste vooral, lekkere slagen er nog in, staat je goed Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:42

Ik heb het een paar jaar geleden gedaan omdat ik gek werd van mijn eigen haar. De onderste laag krult en zijn pijpenkrullen en sommige stukken zijn zo stijl als wat.

Was opzich mooi geworden, maar kwam in de strijd met mn eigen krullen waardoor het niet lang bleef zitten. Nu neem ik maar genoegen met mn half krullende haar, dat alleen mooi krult als ik in het buitenland ben (combi van ander water, lucht, zee en zout).

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:44

@ marr: dank je wel, en dan te bedenken dat ik het er nu uit laat groeien zodat ik het af kan knippen en weer stijl haar heb... Nagelbijten / Gniffelen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:49

Nassie schreef:
Ik raad het je af, ik had van mezelf heel erg stijl dik haar.. Geen krul of slag in te krijgen.
Heb toen ook permanent laten zetten bij een thuiskapper *als je het doet doe het dan bij een echte goede kapper*.
De voorkant van mijn haar was dus weer gewoon stijl, had niet goed gepakt. Maar de achterkant van mijn haar was helemaal verbrand..
Echt verschrikkelijk, nu 2jaar later heb ik een hele rare slag in mijn haar zitten.. Terwijl de permanent er toch echt uit had moeten zijn Rolleyes

Hoe kan het verbranden? Clown

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:49

Ik heb ook permanent...me haar is wel onwijs droog geworden.
Maar de krullen waren de eerste paar keer best mooi...de laatste keer wat minder...in mijn profiel staan wel foto's niet super duidelijk!

edit: Foto 1 is van de 1e keer...
Foto 2 van de laatste keer

Je ziet wel verschil vind ik!
Laatst bijgewerkt door _Anouck op 09-09-07 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:52

x_Marr schreef:
Nassie schreef:

Hoe kan het verbranden? Clown

door de vloeistof waarmee je de krullen fixeerd... soms reageerd iemands haar daar verschrikkelijk slecht op, door bv te verbranden... of door af te knappen tot stekeltjes...