Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:LDRD schreef:Vreselijk als mensen zo oud moeten worden.
En Dendro, 58 is natuurlijk echt veel te jong voor dit soort problemen. Sterkte ermee!
Ja, zeker omdat ook mijn vader pas overleden is, is dit toch heel triest. Masar we zitten nog volop in het onderzoek en daarbij bleek wel de schildklier niet goed te werken. Dus misschien ligt daar het probleem wel.
hopla schreef:Mijn vader is 2 jaar geleden overleden en mijn moeder die achterbleef was het eerste half jaar heel sterk. Voordat mijn vader stierf drukte hij zijn kinderen op het hart om goed voor onze moeder te zorgen.
Toen nog niet wetende wat hij daar eigenlijk mee had willen zeggen.
Mijn moeder is nu 1 1/2 jaar een wrak.
Zowel geestelijk als lichamelijk.
Ook schilklierproblemen maar haar klachten zijn niet echt naar de schildklier te herleiden zegt men.
Mijn moeder is 20 kg. afgevallen en is vreselijk moe.
Ze heeft allerlei klachten die wisselend zijn.
Ze is bang, heeft veel spanningen, zegt steeds hetzelfde, vergeet werkelijk alles. Ook al eens de gas aanlaten staan en zorgt slecht voor zichzelf. Ze heeft paniekaanvallen gehad waarbij ze groen ging zien en klappertande erbij.
Ze is 2 keer naar een psygoloog geweest die haar niet verder kon helpen, heeft 2 keer een geheugentest gehad maar daar scoort ze goed.
Nu is ze 1 keer naar de GGZ gekunnen en daar gaan ze haar verder onder behandeling nemen.
Wij zijn ook echt radeloos. Mijn moeder doet de hele dag een beetje hangen op de bank.
Mijn moeder is 63 jaar en we willen na 1 1/2 jaar nu eindelijk wel eens weten wat er aan de hand is.
Dit is voor mijn moeder geen leven maar ook voor ons niet.
hopla schreef:Dank je wel.
We roepen al een jaar om haar op te laten nemen maar ze was niet slecht genoeg volgens de dokters.