Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Bedankt! Dat doe ik wel idd, ik kan namelijk mijn bed echt niet uit komen als ik de wekker zet ofzo... Ik ben dan gewoon echt kapot! Maar word zelf ook niet overdreven laat wakker. Meestal rond een uurtje of 10.
Het probleem is ook wel een beetje dat ik echt totaal niets doe de hele dag. Vooral veel internetten (en dan vaak ook nog eens in bed met laptop) en films kijken... En zo'n 3 x per dag met de hond wandelen.
Verder heb ik ook niets te doen, dus ben echt niet actief nu...
Sporten geen idee wat ik zou kunnen doen.
Het probleem is dat ik nu tijdelijk in NL ben en iedereen hier werkt. Ben dus de hele dag alleen en heb niets te doen...
ellepel schreef:hele avond thee gedronken?
.weet je wel dat in thee dezelfde stof zit als in koffie? dus caffeine?
als je perse thee wilt drinken dan kamille thee of avond mix![]()
maar probeer morgen dat es niet te doen,geen thee, gewoon wat fris of melk
Citaat:Nu gebruik ik tussen de 0.3 en 0.5 melatonine per dag. Gebruik de pilletjes van de drogist (0.1mg/tablet). Of je ze nu bij de drogist haalt of bij de ha, maakt volgens mij neit veel uit. Er zit dezelfde stof in. De een alleen wat hoger gedoseerd als de ander.
Moet er wel bij zeggen dat het ook alleen maar werkt als ik niet gestresst of gepiekeerd ben. Zelfs als ik actief bezig ben achter de pc word ik niet moe. Dan blijf ik ook gewoon wakker.
Knoffer schreef:10 extra tabletjes dan
Dosering die je bij de HA krijgt ligt zoveel hoger.
Ik heb 3mg, maar je kunt ook 5mg krijgen van de HA, dat is een heel verschil met 0,1mg.