Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), het klikte niet met de andere cursisten (hadden werkelijk niets te melden), de oefeningen stelden weinig voor en ik heb er tijdens de bevalling helemaal niks aan gehad. Het enige nuttige dat ik tijdens de cursus geleerd had was 'tijdens het persen niet je kin op je borst doen en ook niet je ogen dichthouden'. claudia23 schreef:zwangerschapsgym!! erg leuk!! help je goede ademhalings technieken te gaan doen..Diverse houdingen aan te nemen tijdens weeen...Veel ontspanningsoefeningen om bv je bekkenbodemspieren te trainen...en erg gezellig

Marshaha schreef:voor het contact met andere ouders zou ik het juist willen laten
.
.
.
.LCharlotte schreef:Marshaha schreef:voor het contact met andere ouders zou ik het juist willen laten
Dan blijf ik voortaan maar thuis

)

MISTRAL94 schreef:Ik heb helemaal niets gedaan, vrouwen bevallen al erg lang en vroeger was dit er ook niet. Daar komt bij dat een bevalling toch altijd anders loopt dan je denkt. Ik had zelf zoiets van ik ga er blanco in en we zien wel waar het schip strand, het leek mij namelijk niets om tussen al die zwangeren te moeten puffen
, maar het was iig een prettig idee dat ik in geval van nood, niet met allemaal vreemde mensen te maken zou hebben.
.

Samen zwangerschapsyoga is heerlijk... Fijn om een vast punt van de week hebben waarin we wat samen doen en we leren heel veel. Hij leerd heel goe dhoe hij mij kan ondersteunen en dat is erg fijn. Ik vind het fijn om te weten dta ik op hem kan rekenen en hij hoeft straks niet machteloos van de zijlijn toe te lkijken..