Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotee schreef:Sinds een aantal weken geleden loop ik met beste rugpijn rond.
Ik heb werkelijk geen idee waar het van komt etc...
Het zit op 1 plek, zeg maar onder m'n Bh-bandje.. En dan in m'n ruggegraat.
Ik moet toegeven dat het steeds erger word.
Ik kan nu amper fantsoenlijk op een stoel zitten, met paardrijden krijg ik er al helemaal last van en met lopen voelt het ook niet fijn.
Naar de dokter zie ik zo 123 niet zo zitten! Ik moet die vent niet zo nodig; 'Ja trek je shirt & hempje maar even uit'
Iemand advies met wat ik juist wel en niet moet doen? Of wel naar de dokter gaan?
Thanks, Groetjes Joke!
Jotee schreef:Ik loop van mezelf al kaarsrecht, en zit recht...
Zelfs de orthodontist vond dat ik recht op liep en vroeg of ik op paardrijden zat!![]()
Jotee schreef:UPDATE!
En toen ben ik vanmiddag om half 4 bij de dokter geweest!
Gelukkig was die vrouw er, dus dat scheelde al!
Conclussie van de dokter;
Het zit dus in een wervel, daardoor verkrampen die spieren rondom die wervel dus en dat drukt op mijn ribben waardoor ik een benauwd gevoel heb...
Ik mag vooral niet lang zitten, moet bewegen & het is verstandig om een tijdje niet te rijden!![]()
![]()
Heerlijk k.ut dus! Maargoed, ik wil er graag vanaf dus ik hou me dit keer maar wel even aan het advies van de dokter!
Citaat:Als ik jou was zou ik nu meteen doorstappen naar een Manueel Arts/Therapeut, deze kan je wervel weer op zijn plaats zetten.
marleen_usar schreef:Nee he Rob jij weer met je kwakzalvers,gewoon naar een kraker gaan.Even krak en je bent van de pijn af.
Leo_ke schreef:Ik heb sinds een ruim jaar rugklachten wegens een verkeerd afgestelde werkstoel. Ironisch genoeg kreeg ik enkele maanden in mijn opleiding exact hoe ik een werkstoel in moest stellen. Sindsdien let ik zeer nauwkeurig op hoe ik zit.
Ik ben (te laat) naar de huisarts geweest, na 3 maanden met klachten te hebben rondgelopen. Ik kon niet verder buigen dan dat mijn vingertoppen ter hoogte van mijn knieen kwamen. Ik had vaak veel moeite met lopen. Kan mezelf nu voor mijn kop slaan dat ik niet meteen voor behandeling ben gegaan. Erg goed dus dat jij wel snel bent gegaan.
Ik heb fysiotherapie gekregen, en daar ga ik binnenkort weer heen om mezelf los te laten werken. Bij stress of drukke periodes krijg ik er nog steeds last van.
Bij mij zit het overigens op de thoracaal-lumbale overgang, dus het begin van mijn onderrug. En het enige wondermiddel dat ik ken is rust.![]()
Beterschap met je rug, doe maar rustig aan en forceer niets. Dan ben je vanzelf weer de oude.
Citaat:marleen_usar schreef:
Nee he Rob jij weer met je kwakzalvers,gewoon naar een kraker gaan.Even krak en je bent van de pijn af.