Opeens heel draaierig ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Opeens heel draaierig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:09

saskiakefie schreef:
ik heb een tijdje geleden dat ook gehad, alleen minder, maar toch wel weken heel licht. Heb toen ijzerpillen enzo genomen, hielp wel heel goed. misschien een optie? eet je veel groente en fruit?

Ja genoeg Lachen

Kimitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:12

Ik heb zelf ook een hele lage bloeddruk en heb hier ook regelmatig last van. Zelf krijg ik het gevoel alsof ik droom (kan het niet anders uitleggen). Heel vervelend. Bij mij helpt inderdaad iets eten, waarvan je wat energie krijgt. Verder, als het echt heel erg wordt, ga ik met mijn hoofd tussen mijn knieën zitten, zodat het bloed naar mijn hoofd stroomt (natuurlijk niet te lang zo blijven zitten). Vaak gaat het dan wel over.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:18

Ik heb ook zoiets gehad!
Ik was vaak erg moe, zo moe dat ik heel de dag wel kon slapen!
Vaak ook erg duizelig, en beroerd.
Eerst was het overal erg,
daarna was het het ergste als ik ergens anders was dan thuis,
of als er iemand bij me was.
Mn bloeddruk is hoog, dus ik denk dat het daardoor komt (als je thuis bent span je je amper in, en als je weg ben span je je meer in, en wordt je bloeddruk dus hoger)
Heel vaak bij de huisarts geweest, die me inmiddels dus ook niet meer serieus neemt..
Zelfs bij de oogarts geweest, (daarvan kan je ook duizelig worden als je ogen niet goed zijn, en daardoor wordt je misselijk, en omdat je je meer moet inspannen kan je moe worden) maar daar kwam ook niets uit.
Nu ik vakantie heb, gaat het stukken beter!
dus ik ben benieuwd hoe het gaat als ik weer naar school/stage moet..
vooral dat duizelig en misselijk is erg vervelend!
Je voelt je nergens echt op je gemak!