xDramaQueen schreef:ik was er vroeg bij, rond me 8ste/ op me 11de had ik al cup b
ik had pas b op mn 17e ofzo haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik was er vroeg bij, rond me 8ste/ op me 11de had ik al cup b
elbeauty schreef:Ik had het ook rond mijn 10e maar ik schoor het gelijk eraf. Oh wat was ik vies van al dat haar zeg.
spekster schreef:Was een behoorlijke laatbloeier. denk okselhaar op me 11e en schaamhaar pas rond me 14e
en die vrouwlijke rondingen pas op me 16e..
marielle_p schreef:elbeauty schreef:Ik had het ook rond mijn 10e maar ik schoor het gelijk eraf. Oh wat was ik vies van al dat haar zeg.
mocht je dat op je 10de al af scheren van je ouders??
Eve_lien schreef:De lucht in ging ik wel..
De rest kwam later.![]()
13.. 14 ?
Okselhaar.. waar?
marielle_p schreef:je dat op je 10de al af scheren van je ouders??
Moirsa schreef:Eve_lien schreef:De lucht in ging ik wel..
De rest kwam later.![]()
13.. 14 ?
Okselhaar.. waar?
onder je okselsmarielle_p schreef:je dat op je 10de al af scheren van je ouders??
gewoon doen
lor1_1984 schreef:Ik ben als baby ernstig ziek geweest, waardoor mijn hormoonhuishouding van slag was.
Hierdoor heb ik al sinds mijn 9e maand schaamhaar en kleine borsten, die vanaf mijn 11e verder groeiden.
Ik ben er ook heel erg mee gepest door oudere meisjes die in dezelfde kleedruimte als ik waren voor of na de zwemles...
marielle_p schreef:lor1_1984 schreef:Ik ben als baby ernstig ziek geweest, waardoor mijn hormoonhuishouding van slag was.
Hierdoor heb ik al sinds mijn 9e maand schaamhaar en kleine borsten, die vanaf mijn 11e verder groeiden.
Ik ben er ook heel erg mee gepest door oudere meisjes die in dezelfde kleedruimte als ik waren voor of na de zwemles...
sterkte
cutie_lover schreef:12 ofzoiets?
Verschilt inderdaad veel per mens.. Ik ken kinderen van mijn leeftijd die nog niets hebben
Ik ook niet want ik scheer
Frouk schreef:Ik werd ook pas ongesteld met 15, dus was wel wat laat met alles
Ben daardoor nog wel lang doorgegroeid, begon pas rond mn 15e te groeien en ben nu 21 en ruim 1,75
Vroeger buurmeisje van mij was ook overal erg vroeg mee en is ook erg klein gebleven gok wel 10 tot 15 cm kleiner dan ik ben