Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
Machie schreef:Ja, kleurenblind.. dat is weer heel wat anders. maar iemand die niet kleurenblind is, die dus geen, wat was het, de kegeltjes of de staafjes.. mist, zien hetzelfde
Visconti schreef:Het beeld aan de zijkanten van je gezichtsveld word sowieso gewoon bedacht door je hersenen, dat zie je niet eens "echt" dus dan doet het er denk ik ook weinig toe of je daar kunt zien of niet.
crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
Machie schreef:Hoe weten ze dat eigenlijk?Mlies, iedereen ziet dezelfde kleuren. Grotendeels tenminste, inverschillende tinten vna een kleur kan tussen mensen wat evrschil zitten
Citaat:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????
Ilzjuh schreef:Haha. Eigenlijk vind ik het wel een grappige vraag.crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
. Een hunnebed nog wel.
Ik zou eigenlijk niet weten of ze evenveel zien.Lijkt mij wel?
tienus63 schreef:Volgens mij is dit inderdaad een vraag in de categorie: "iedereen vraagt zich het af, maar we vinden het beschamend om hem uit te spreken.
Roane schreef:Ik heb zelf ook niet bepaald grote ogen, en die vraag is mij ook wel eens gesteld, of ik minder zag.
Hoe moet ik dat nou weten?Heb geen vergelijking...