Juist lekker als je ze gewoon 'vergeet'. Dat lukt mij niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaat18 schreef:Ik vouw handdoeken en kleding wel op een bepaalde manier op, maar niet altijd. En als mijn vriend het op zijn manier opvouwt heb ik er ook geen problemen mee.
Melletjuhh schreef:Ik heb ook wel een aantal van die kleine dingetjes, zoals met de deur dichtdoen, die duw ik altijd nog even na, dan geeft die nog een soort van 'klik'.
Gewoon van dat soort kleine dingetjes, toch grappig dat bijna iedereen hier last van heeft!
Eve_lien schreef:.
Apart toch, dat vooral de vrouwen toegeven dat ze stiekem toch altijd lantaarnpalen tellen
superwoman schreef:Ik lees bij sommige meer een gewoontes dan dwangneurosen.
Ook het naar de W.C gaan, is iets wat je je lichaam aanleert of doordat je dat onbewust psychisch aanstuurt.
("zie je wel dat ik moet plassen")
Want voor sommige denk ik niet dat ze het iets anders KUNNEN doen, zonder "gek/zenuwachtig" te worden...
Ik geloof niet dat ik er last van heb
Duke schreef:Nee Traan_B, dat is geen dwangneurose. Tandenpoetsen omdat je je anders vies voelt, heeft gewoon met reinheid te maken. Iets anders wordt het als het onder smetvrees gaat vallen, maar dan zou je je tanden ieder uur (willen) poetsen.
Ik zal eens een definitie van dwangneurose opgooglen.
Artikel van Elsevier
Dit is ook wel een goede site(deze is trouwens wel erg extreem. Zo erg is het bij ons niet volgens mij.
gaapje schreef:ik lees alle nummerborden als ik op de snelweg rij.
mis ik er 1 ga ik rustig harder of zachter rijden ik moet en zal het zien .
Riss schreef:Nouja tis niet moeten, ik doe het gewoon.
Ik kan nooit stil zitten, ik wiebel altijd heen en weer en beweeg met mn voeten
Ik wil mn wekker ook nooit op 7.30 zetten of 10.00 bijvoorbeeld of 6.15.
Dan zet ik hem altijd op 7.31, 10.01 en 6.16
Fleur_Laura schreef:Als iemands rits openstaat (bijvoorbeeld van een tas of broek) heb ik de dwang die rits te willen sluiten![]()