Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildChild schreef:Sronnie: Volgens mij is dit niet waar. Als een teek je gebeten heeft en hij laat dan weer los zie je niets. Als er na een tijdje een kring om de plek heen ontstaat, is dit geloof ik toch echt een teken van Lyme..
sronnie schreef:Sharieff_Co schreef:Het kan een teek zijn geweest ?
Als die teek loslaat komt er een rode kring omheen...
Dan heb je de ziekte van lyme
Even de volgende keer oppassen met wat je zegt voordat je mensen (onnodig) angst aanjaagt, het hoeft nl. niet zo te zijn dat er dan sprake is van lyme
Sharieff_Co schreef:DAN heb je de ziekte van lyme, staat er.
Het hoeft ook niet zo te zijn![]()
En ze weet vast zelf ook wel dat je de ziekte van lyme door een tekenbeet kan krijgen als je er niet optijd bij bent...
Rustig aan he!
Sharieff_Co schreef:@ brendalevita: zo bedoelde ik het nou ook sronnie
dorientjuh schreef:Heb ik het dikgedrukt in de beginpost staan, leest de helft het nog niet.![]()
Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de HA.
milou123 schreef:dorientjuh schreef:Heb ik het dikgedrukt in de beginpost staan, leest de helft het nog niet.![]()
Dat is bokt.Volgende keer dikgedrukt met rode koeienletters en nog leest de helft eroverheen!
milou123 schreef:dorientjuh schreef:Heb ik het dikgedrukt in de beginpost staan, leest de helft het nog niet.![]()
Dat is bokt.Volgende keer dikgedrukt met rode koeienletters en nog leest de helft eroverheen!
Tootz schreef:Ik had echt een exact dezelfde plek om mn been!!! begon als een klein rood plekje dat steeds groter werd toen allemaal schilfers en dat werd zo'n plekje met een rode randje, en ik kreeg er ook nogal uitslag bij dus ben naar de huisarts gegaan, zalfje mee gekregen en het is nu weg![]()
Ik hoop dat het hetzelfde is en geen tekenbeet zoals hier meer genoemd wordt!