zijn er meer mensen die snel jalours zijn (relatie)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tin

Re: zijn er meer mensen die snel jalours zijn (relatie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:23

Ik ben zeker jaloers in mijn relatie.Ik was altijd bang dat iemand anders knapper,leuker of mooier was.
Ik bleef echter altijd geloven in de lieve woordjes van mijn vriend.
Vertrouwen is heel erg belangrijk in een relatie,want als je elkaar niet vertrouwd en de één is uit en de ander is thuis dan kun je jezelf helemaal gek maken met gedachtes.
Ik heb jarenlang zulke gevoelens van jaloezie en angst gehad.Ik vertrouwde op mijn intuitie en die had uiteindelijk gelijk.Mijn vriend is vreemd gegaan.
Jaloezie is aan één kant ook wel een beetje gezond,maar als het je dwars gaat zitten dan is het nodig tijd om eens met elkaar te gaan praten.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 23:02

jullie praten me wel moed in met dat vreemdgaan enzo Vingers aflikken

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:04

Doordat vriendlief soms zoooo op kan gaan in mensen die aardig tegen em doen of waar ie 'tegen op kijkt' ben ik wel eens jaloers. Niet jaloers op andere vrouwen, ik weet 99,9999999% zeker dat ie niet vreemd zal gaan o.i.d. Meer jaloers op het feit dat ie altijd tig uitstapjes, borrels, etentjes met z'n collega's heeft. Accountants, helemaal geen leuke mensen. Als ie daar dan leuk en amicaal gaat zitten doen en thuis moe en chagrijnig is word ik jaloers...

Het feit dat ik z'n collega's echt NIET leuk vind heeft er mss ook wel mee te maken, stelletje volvo rijdende natnekken Koe

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 23:10

_June schreef:
Doordat vriendlief soms zoooo op kan gaan in mensen die aardig tegen em doen of waar ie 'tegen op kijkt' ben ik wel eens jaloers. Niet jaloers op andere vrouwen, ik weet 99,9999999% zeker dat ie niet vreemd zal gaan o.i.d. Meer jaloers op het feit dat ie altijd tig uitstapjes, borrels, etentjes met z'n collega's heeft. Accountants, helemaal geen leuke mensen. Als ie daar dan leuk en amicaal gaat zitten doen en thuis moe en chagrijnig is word ik jaloers...

Het feit dat ik z'n collega's echt NIET leuk vind heeft er mss ook wel mee te maken, stelletje volvo rijdende natnekken Koe

om dat laatste moest ik toch wel even lachen Nagelbijten / Gniffelen

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 00:50

Ik ben ookwel jaloers. Maar ik vind een beetje jaloers zijn best wel gezond. Mn vriend was altijd heel erg jaloers nu gelukkig niet meer zo. Ik vertrouw mn vriend wel 100% maar toch word ik een beetje jaloers als hij met een knap meisje staat te praten Bloos

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 02:11

ik ben ook jaloers,
maar hij had me bijna bedrogen met zijn beste vriendin, dus kmag het gerust zijn.
hij kijkt naar elk meisje dat rondloop,
en ik zeg hey tegen ene jonge en hij zaagt men kop eraf Tong uitsteken

ja hij is feller jaloers dan me, ma geeft het dus nie toe Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:25

Jaloers ben je niet, dat word je gemaakt.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:44

ShannaY schreef:
Jaloers ben je niet, dat word je gemaakt.

jep dat zei ik ook al in mijn post.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:00

Ik vraag me dan af hoe ik het gemaakt kan zijn geweest, want zolang als ik me kan herinneren ben ik al jaloers. Het eerste 'incident' dat ik me kan herinneren was toen ik een jaar of 5 was en aan het spelen was met mijn toendertijd beste vriendin. Zij zei dat ze met een ander meisje had afgesproken... Die vriendschap was snel over.
Ik heb nooit met meer dan 1 persoon een echt hechte vriendschap kunnen opbouwen en ben altijd bang geweest om in de steek gelaten te worden.

Ook in mijn relatie met mijn vriend ben ik snel jaloers. Ik vertrouw hem wel, maar de rest van de wereld niet. Bovendien is mijn zelfbeeld ook niet bepaald hoog, en kan ik het niet nalaten te denken bij elk meisje wat langsloopt wat mijn vriends type is... 'vind hij haar leuker dan mij?'

Ik heb het nu overigens wel beter onder controle dan vroeger, merk ook dat ik mijn huidige vriend veel meer vertrouw dan vorige vriendjes. Hij kan er ook wel goed mee omgaan en snapt waar het vandaan komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:14

Ohh praat me dr niet van!
Ben gewoon heel erg onzeker, dus ga snel dingen denken als 'Hij vindt haar vast veel leuker', 'Hij gaat zo veel met haar om' etc.
Maar aan jaloezie heb je niks. Lachen Dus ik laat het niet merken ofzo aan een jongen. Alleen soms een soort grapje over maken ofzo, als er iets is met een andere meid.
Voor de rest moet je maar zo denken: hij (of zij uiteraard) heeft niet voor niks voor jóu gekozen. Hij vindt jóu leuk en niet een ander. Anders zou hij nu niet met jou gaan! Knipoog
[Helaas uitzonderingen daargelaten, maar dat zijn gewoon assholes waar je maar beter vanaf kunt zijn Tong uitsteken!]

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:23

Ik ben ook wel een beetje jaloers.

Mijn vriend was vorig jaar met een vereniging naar centre parcs geweest. Ik had nergens last van. Toen hij mij belde op de terugweg vertelde hij doodleuk dat een meisje naast hem ging liggen in bed. Dat vond hij wel grappig (Uh, ja.) Ik natuurlijk niet zo blij Knipoog

Dit jaar gaat hij weer met dezelfde mensen en begon er toch een beetje spannen hier. Was gewoon ontzettend bang hem kwijt te raken op zo'n manier.

Maar na een goed gesprek zijn die bange gevoelens weg.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:59

Hij heeft je het iig gezegd Lachen
Ik ben ook jaloers maar dat werd ik ook echt gemaakt.
Mijn exvriend was totaal niet jaloers en ik dus ook niet. Dat was superfijn Lachen
Nu heb ik een vriendje wat best wel een beetje jaloers is en daardoor word ik ook jaloers Tong uitsteken
Niemand gelooft me als ik zeg dat ik door anderen jaloers word, maarja Tong uitsteken

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:33

ik ben ook erg jaloers, sommige tijden niet zo erg maar sommige tijden juist weer TE erg, ligt er ook maar net aan hoe ik me voel, maar ik wil ook niet jaloers zijn en ik wil e geen zorgen maken, maar ik ben iemand die zich nogal vlug zorgen over vanalles maakt. terwijl ik al 4 jaar iets met me vriend heb, en hij zeker te vertrouwen is, maar ben gewoon bang dat hij iets tegenkomt wat knapper of leuker is als mij, en dan kan ik ooit zo boos op hem worden terwijl hij niks fout doet, erg vervelend is da.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:44

Ik ben ook erg jaloers, vertrouw hem wel de volle 100%, maar omdat ik zelf onzeker ben ga ik me allerlei dingen in me hoofd halen en mezelf bang maken terwijl ik toch weet dat hij dat niet doet. En dat is andersom vanuit hem ook zo!
Hij lag vorig weekend hier gewoon te janken omdat hij bang was om mij kwijt te raken, omdat ik nu naar een andere school als hem ga.
Dan is het gelijk weer van dadelijk kom je een leukere en betere jongen tegen als mij, hij is dus ook héél onzeker!

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:56

haha ja?? nee dat doet die van mij niet, hij zegt wel elke dag dat ie van me houd enal, maar janken nee zo is mijn vriend niet

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 22:52

_Scarlet_ schreef:
Ik vraag me dan af hoe ik het gemaakt kan zijn geweest, want zolang als ik me kan herinneren ben ik al jaloers. Het eerste 'incident' dat ik me kan herinneren was toen ik een jaar of 5 was en aan het spelen was met mijn toendertijd beste vriendin. Zij zei dat ze met een ander meisje had afgesproken... Die vriendschap was snel over.
Ik heb nooit met meer dan 1 persoon een echt hechte vriendschap kunnen opbouwen en ben altijd bang geweest om in de steek gelaten te worden.

Ook in mijn relatie met mijn vriend ben ik snel jaloers. Ik vertrouw hem wel, maar de rest van de wereld niet. Bovendien is mijn zelfbeeld ook niet bepaald hoog, en kan ik het niet nalaten te denken bij elk meisje wat langsloopt wat mijn vriends type is... 'vind hij haar leuker dan mij?'

Ik heb het nu overigens wel beter onder controle dan vroeger, merk ook dat ik mijn huidige vriend veel meer vertrouw dan vorige vriendjes. Hij kan er ook wel goed mee omgaan en snapt waar het vandaan komt.

idem Lachen

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:00

Deze zin: Ook in mijn relatie met mijn vriend ben ik snel jaloers. Ik vertrouw hem wel, maar de rest van de wereld niet. Bovendien is mijn zelfbeeld ook niet bepaald hoog, en kan ik het niet nalaten te denken bij elk meisje wat langsloopt wat mijn vriends type is... 'vind hij haar leuker dan mij?'

deze zin herken ik heel goed, en mijn vriend snapt mij ook goed en weet er goed mee om te gaan, maar het is vervelend om je zo te voelen, om je eigen zo druk te maken dat is gewoon niet leuk, en toch weet je dat hij van je houdt, maar toch ben je bang

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:02

mijn vriend vertrouw ik wel, maar andere meiden niet! Ik heb al geregeld gehad dat meiden hem willen versieren in de kroeg. Ik weet dat hij niks doet. Maar wat als ie alleen is en dronken is? Dan twijfel ik wel eens..

Verder ben ik als de dood verlaten te worden. Simpelweg omdat mijn vader, waar ik als klein meisje zo gek op was, mij ook in de steek heeft gelaten. Dat heeft altijd doorgewerkt. Nu dus in mijn relatie's. Mijn vriend weet dit en houdt er rekening mee, al vind ik mijn onzekerheid om ineens weer in de steek gelaten te worden wel moeilijk. Maar met praten is overal uit te komen Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 22:39

MissToseland schreef:
Ik ben ook vrij snel jaloers, ook al vertrouw ik mijn vriend voor de volle 100%
Gezonde jaloezie moet kunnen, maar sommige mensen zijn zo jaloers dat ze de relatie verpesten...

we komen elkaar ook altijd weer tegen he Tong uitsteken

ja ik ben ook heel jaloers hoor.
alleen bij bepaalde mensen, waar me vriend mee omgaat.
maar met 1 heeft hij het contact verbroken, dus zo jaloers ben ik niet meer.
zelfs gezegd, het is alleen mis bij die ene persoon, maar er is toen wat voorgevallen toen ik heel depressief werd, dus tja wat wil je.

in ieder geval niet dat dat k*twijf zich met mij bemoeit Tong uitsteken Haha!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 22:41

Ik heb daar wel last van gehad. Maar uiteindelijk werd ik er zelf alleen maar "ongelukkiger" van. Ik vertrouw mijn vriend gewoon en hij mij. Maar een beetje jaloezie is gezond denk ik.