Gebrek aan zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurgek

Re: Gebrek aan zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:31

En dan worden nu de dagen ook al veel korter straks ga ik de deur uit in het donker en kom ik thuis in het donker en dan moet ik nog naar stal en als t dan zo koud is dan heb ik daar helemaal geen zin....begint steeds erger te worden dat ik het bij een iets lagere temperatuur heel koud heb de hele dag....

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:43

Ik word vaak ook erg sjagrijnig en lui van dit weer.

Wat dat betreft heb ik er zeker last van...

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 16:22

Senzafine schreef:
Ik heb er ook verschrikkelijk last van. Ik kijk zo lang uit naar die zomermaanden om mijn batterij weer op te laden om het zomaar te zeggen. Nu de zomer uitblijft vrees ik echt wel voor de winter.
Heb nu al last van een 'winterdip'. Hele dag een depri gevoel, loop rond met een zuur gezicht,...
De meeste mensen die ik erover spreek lachen het weg, maar in dit topic blijkt toch dat ik niet alleen ben.

Dat ken ik, bijzonder irritant.
Zou ook liever gewoon lekker vrolijk en gezellig kunnen zijn.

En dan onder zo'n lamp o.i.d.; vraag me af of dat werkt, alsof je daardoor opeens niet meer in de regen loopt de hele dag. Spanje komen ze niet van die zon af en hier vraag je je af hoe dat ding eruit ziet. Hele dag moe en chagrijning Boos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:05

Werkt goed, ze hebben daar goede resultaten mee.
Tis voor je vitamine d enzo he, niet dat je jou in spanje gaat wanen dan Lachen

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:08

melkbus schreef:
@mariekevol - Met 4 koters in de leeftijd van 9 tot 13 jaar niet echt de oplossing (helaas) Beginnen nu te puberen en dan is stabiliteit toch het beste. Bovendien ben ik redelijk gewend aan mijn vermoeidheid en heeft het een plaatsje gekregen. Niettemin blijf ik vanalles proberen. We beginnen in september met lichttherapie en gaan kijken hoe dat gaat. Ik heb begrepen dat je dan 's ochtends een bepaalde tijd voor een lamp moet gaan zitten. Slapen

Ok, hoop dat dat werkt. Lachen
Als je 4 kinderen hebt snap ik dat het erg lastig is.
Wij zijn trouwens wel weggegaan toen ik 11 was.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:11

Ik heb er ook last van. In de winter ben ik ook heel vaak down doordat het zo donker is. Heel vervelend..

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 17:20

Toch maar zo'n lamp aanschaffen dan geloof ik. Als je wat vrolijker wordt is de regen buiten misschien ook niet zo erg meer.....gelukkig heb ik geen honden die niet uit willen met regen, anders waren we alledrie depri.