Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Vervelend zeg. Hopen dat de uitslag snel bekend is.
Ik had overigens dezelfde klachten als jij. Heb er 2 jaar mee gelopen voor ze de diagnose chronische bronchitis vaststelden. Nu heb ik 2 puffers. Een ontstekingsremmer en een "nood"puffer die in geval van benauwdheid mijn longen in 1x open zet.
En die helpen perfect!
Ik heb er nog wel eens met periodes last van, vooral met vochtig weer of een plotselinge overgang van temperatuur. Ook ben ik allergisch voor cavia's, slaat rook heel erg op mijn longen en bepaalde geuren kan ik het ook ineens benauwd van krijgen.
Maar nu met deze puffers is het goed te onderdrukken.
Paarden, hooi en stro zijn overigens geen probleem.
Succes!
Cayenne schreef:Amanda schreef:Vervelend zeg. Hopen dat de uitslag snel bekend is.
Ik had overigens dezelfde klachten als jij. Heb er 2 jaar mee gelopen voor ze de diagnose chronische bronchitis vaststelden. Nu heb ik 2 puffers. Een ontstekingsremmer en een "nood"puffer die in geval van benauwdheid mijn longen in 1x open zet.
En die helpen perfect!
Ik heb er nog wel eens met periodes last van, vooral met vochtig weer of een plotselinge overgang van temperatuur. Ook ben ik allergisch voor cavia's, slaat rook heel erg op mijn longen en bepaalde geuren kan ik het ook ineens benauwd van krijgen.
Maar nu met deze puffers is het goed te onderdrukken.
Paarden, hooi en stro zijn overigens geen probleem.
Succes!
Misschien een beetje offtopic, maar heb jij toen ook een soort van discvormige puffer gehad? Dus een rond ding maar je een poedertje uit moest opademen.
Dat werkte absoluut niet bij mij, kreeg het er alleen maar benauwder van
Ik had trouwens helemaal niet zo'n last van paarden of stof, wel van de temperatuurswisselingen.
(Ik moet ook niet gaan hardlopen ofzo, want dan raak je verhit en wanneer je dan gaat afkoelen hoest ik echt de longen uit mijn lijf, soms tot overgeven aan toe)