Lynn_Nikita: ja, idd,knappe dokter die mij mijn passie ontneemt, al moet ik er op GEDRAGEN worden

Breitling: dat is idd vervelend, dus feitelijk is er buiten die ene operatie, niets meer aan te doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:katiavl: hebben de artsen weleens aan colitus ulcerosa (ik weet niet of ik het goed schrijf) gedacht???
Barmat schreef:Ik ben overigens blij te lezen dat ik niet de enige ben... als je alleen maar omgaat met mensen waarbij de ergste "ziekte" 1x per twee jaar een dag griep is, en je schoonouders van vet in de 70 je er nog uitlopen tijdens het wandelen, denk je al snel dat er iets goed mis met je is :D
MissToseland schreef:hahaha dat is zo herkenbaar
als het kan ga ik met de lift, stonden ook een keer 2 oudjes in..
en die zeiden: Meid stel je niet aan, je bent nog zo jong, je kan wel met de trap..
*au*
Citaat:Sannuhh: Dat zijn dus hele erge aanvallen.... lijkt me verschrikkelijk maar als ik het goed begrijp merk je er verder zelf weinig van? Dan valt dat van mij nog reuze mee, hoop ook dat het hierbij blijft want ik vind dit al erg genoeg moet ik bekennen Ja
Jij mag dus ook geen autorijden neem ik aan? Ik heb een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 maanden gekregen,omdat ik een mild geval ben gelukkig en omdat ik het bewustzijn niet verlies, maar ze nemen geen risico. Tuurlijk is het balen maar ik zou het mezelf nooooit vergeven als ik een ongeluk maak en een ander daarbij schade toebreng... de gedachte alleen al!
zorro schreef:MissToseland schreef:hahaha dat is zo herkenbaar
en die zeiden: Meid stel je niet aan, je bent nog zo jong, je kan wel met de trap..
*au*
Dat is voor mij ook heeel herkenbaar! ik zeg meestal terug: Als u wist wat ik mankeer, zou u zich rotschamen dat u dit zomaar tegen mij gezegt heb. En dat is voor hun dan even '*au*.. mensen moeten wat dat betreft echt leren niet zo snel te oordelen.
Mijn moeder heeft ook fibromyalgie (we hebben het 'gezellig' met zn tweeen) en soms, als het echt niet goed gaat, gaat ze wel eens in haar rolstoel mee winkelen ofzo. Als we dan ergens wat gaan drinken vragen ze soms aan mij wat mijn moeder wil drinken. Echt gestoord, kan me er zo kwaad om maken. Alsof ze dat zelf niet kan zeggen, omdat ze in een rolstoel zit. (ik ben nu ik er aan denk alweer heulemoal hellig ien de pens, zoals wij dat hier in Groningen zeggen)
MissToseland schreef:Barmat schreef:Ik ben overigens blij te lezen dat ik niet de enige ben... als je alleen maar omgaat met mensen waarbij de ergste "ziekte" 1x per twee jaar een dag griep is, en je schoonouders van vet in de 70 je er nog uitlopen tijdens het wandelen, denk je al snel dat er iets goed mis met je is :D
hahaha dat is zo herkenbaar
*au*