Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste tattoo laten zetten, bij Tattoo Bob in Rotterdam! http://www.tattoobob.nl
ik ben er onwijs blij mee omdat ik bij verschillende shops had geinformeerd die mij allemaal zeiden dat wat ik wou niet mogelijk was!
Nou, hij is er en hij is geweldig! Hij staat op mijn schouderblad, sommige stukjes deden behoorlijk pijn! Maar ja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, heb er gewoon dik een uur voor gezeten! ( en zo groot issie nie eens )
Heelveel succes morgen, en probeer te ontspannen dat is het enige wat helpt!
Ik heb een tattoo op me onderrug en een tattoo op me rug. (niet op het hele midden van me rug), 3 jaar geleden laten zetten, en ik heb er niet heel veel van gevoeld, af en toe voelde ik wel dat het even minder prettig aanvoelde, maar echt pijn deed het niet.
hmm als ik 18 ben wil ik ook graag een mooi tattootje net boven mn lies...gewoon heel subtiel en makkelijk te bedekken..alleen de mensen die het aangaat kunnen / krijgen het te zien
ik heb er nu een stuk of 7 ik heb een zelf ontworpen tribal op me onderrug die trouwens best veel pijn deed teminste de buitenste randjes ik heb in me nek 1 een chinees teken als symbool voor me dochter, op me arm een mega vlinder een tribal armbandje een tribal ring en op me been de naam van me dochter en haar japanse geboorte jaar (deze is nog niet af)
de vlinder op me arm deed totaal geen pijn de rest wel ik zal zo eens de foto's (links) plaatsen
oeeeh ik ga zaterdag voor een ontwerp.. hij moet tussen me schouderbladen komen en me letters moeten er in verwerkt worden.. lastieg klant dus ik ben benieuwd.. even een stipje hier hoor alle verhalen even aanhoren
Tadaa ! Hier was hij pas gezet. Als ik hem wil tonen trek ik gewoon een lage broek aan. Zelfs in bikini hoef je hem bij mij niet te zien... maar kan wel
Ik heb ook een sterretje net boven mijn lies, nu zo's 2 maanden. Het deed bij mij niet echt pijn eerlijk gezegt, het is meer een irritant gevoel. Maar het is me heel erg meegevallen! Ik neem aan dat hij niet heel groot word? Bij mij was hij er iig na 10 minuutjes mee klaar, en hoefde niet eens terug om bij te kleuren.