marleen_usar schreef:Misschien een rare vraag, maar zou je niet schijnzwanger kunnen zijn? Ik weet ook niet of je borsten gespannen zijn of anders dan normaal?
haha, dat had ik me ook al bedacht, aangezien mn hondje er net vanaf is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Misschien een rare vraag, maar zou je niet schijnzwanger kunnen zijn? Ik weet ook niet of je borsten gespannen zijn of anders dan normaal?
Katja schreef:Het heeft niet zo heel erg veel zin om prevetief aan de Yakult te gaan. Maar als je idd aan de antibiotica moet kan het verstandig zijn.
.
Chiqa schreef:Eh...nee. Het heeft geen zin om nu Yakult te drinken voor een kuur die volgende week gaat beginnen. Het kan wel zinnig zijn om tijdens en na een antibioticakuur een dergelijk product te gebruiken.Katja schreef:Het heeft niet zo heel erg veel zin om prevetief aan de Yakult te gaan. Maar als je idd aan de antibiotica moet kan het verstandig zijn.
.
eh..je spreekt jezelf tegen
Chiqa schreef:Eh...nee. Het heeft geen zin om nu Yakult te drinken voor een kuur die volgende week gaat beginnen. Het kan wel zinnig zijn om tijdens en na een antibioticakuur een dergelijk product te gebruiken.[/quote]Katja schreef:
eh..je spreekt jezelf tegen
crossmonster schreef:nog nooit van gehoord, klinkt als pus??
ben je in de pubertijd?
wellicht ben je zwanger van een alien
daantjuhhh schreef:Ik denk wel dat het goed is om eerder daarmee te beginnen dan met de kuur.
Aangezien je lichaam die goede bacterieen eerst nog moet aanmaken..
Chiqa schreef:Idd een weekje wachten is normaal, zo kunnen ze eventueel
uitpluizen wat voor AB je moet gaan slikken...Denk idd dat het
ook iets van een ontsteking is, goed dat je naar de dokter bent gegaan.....
Een vriendin van mij had dit ook, maar bij haar deed het wel pijn...
ALs ik jou was zou ik maar alvast aan de yakulht oid gaan want
zon ab kuur maakt je darmflora helemaal kapot...En dan heb je er een probleem bij.
Beterschap!