Voller/ glanzender haar ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Voller/ glanzender haar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:54

Hmm.. ik ga het een keer proberen, maar als het dan te goor word doe ik het toch echt niet meer *LOL*

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:53

neem eens een kijkje op www.nioxin.nl

de meeste shampoo's bestaan voornamelijk zeep water en alcohol. Dat laatste is zoiezo erg slecht voor je haar.

erg veel haarverzorgings producten werken alleen aan het haar. nioxin werkt vanaf de wortel.

Ik zelf gebruik nioxin vanaf januari en verkoop de hele lijn sinds februari omdat ik er zo enthousiast over ben.

ik zelf heb erg fijn.dun en futloos haar.
sinds ik nioxin gebruik is mijn haar een stuk gezonder geworden. Het breekt minder snel het is voller en het leeft meer.

Ik gebruik alles van nioxin de shampoo de conditioner, de treatment voor beginnende haar uitval om mn haar te versterken. De styling, schuim, gel, lak, glans spray alles haha

als iemand vragen heeft kun je me altijd pmen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:11

Marrepar schreef:
Je moet je haar idd uitspoelen met koud water Haha!.
Voor glans; Luminous Color Glaze van John Frieda.
10 euro voor een flesje, maar je doet er best lang mee en je haar gaat er echt van glanzen Haha!.

Dat spul heb ik net even gekocht!
Net me haar ermee gewassen, en ben dus super benieuwt hoe het eruit ziet als het droog is Lachen
Het is trouns 11 euro per flesje Knipoog

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:23

Ik gebruik bain miroir 2 van Kerastase (das idd die kappersshampoo).
Ik betaal er 12nogwat voor icm kortingskaart, zonder kortingskaart betaal ik 16,- voor een flacon van 200ml.
Ik zweer echt bij de kappersshampoo ipv de "supermarkt/drogistshampoo".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:30

Maar dat vind ik dus écht te duur voor een shampootje Nagelbijten / Gniffelen

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:54

Ooh ik heb nu van dat glansspray iets van Guhl geloof ik.
Dat werkt ook echt wel goed. Lachen
Kost 6 euro. Nagelbijten / Gniffelen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:18

Juul schreef:

de meeste mensen doen er veel langer mee als met gewone shampoo tenminste bij nioxin en dat heb ik zelf ook ervaren. Nioxin is ook kappers shampoo en word ook maar bij een beperkt aantal kapsalons verkocht. Nioxin kost 11.10 voor 150 ml

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:55

Ik zweer bij Lush....

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:14

Kir_Ples schreef:
Marrepar schreef:
Je moet je haar idd uitspoelen met koud water Haha!.
Voor glans; Luminous Color Glaze van John Frieda.
10 euro voor een flesje, maar je doet er best lang mee en je haar gaat er echt van glanzen Haha!.

Dat spul heb ik net even gekocht!
Net me haar ermee gewassen, en ben dus super benieuwt hoe het eruit ziet als het droog is Lachen
Het is trouns 11 euro per flesje Knipoog

En heb hem nu 5 keer gebruikt en ben niet te vreden!
Je haar word er alleen zachter van maar je krijgt niet meer glans hoor.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:39

Breitling schreef:
Juul schreef:

de meeste mensen doen er veel langer mee als met gewone shampoo tenminste bij nioxin en dat heb ik zelf ook ervaren. Nioxin is ook kappers shampoo en word ook maar bij een beperkt aantal kapsalons verkocht. Nioxin kost 11.10 voor 150 ml

Dat merk ik zelf ook met de Kerastase shampoo...
Ik doe met 200ml Kerastase 3 á 4 weken (was bijna dagelijks mijn haar) en met de DAshampoo (om ff een voorbeeld te noemen) van 500ml zo'n 5 weken.
Dan koop ik maar gelijk 2 flacons (zo'n 25,- bij elkaar) als ik bij de kapper ben, kan ik meteen vooruit tot de volgende afspraak. Knipoog

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:52

Geen producttip van mij nog (ik heb wel Nioxin maar die gebruik ik niet voor mijn haar dus ik zou niet kunnen zeggen hoe dat werkt en ik probeer mijn haar juist in bedwang te houden in plaats van het meer volume te geven) maar wel een tip om je haar af te wennen aan het elke dag wassen: als je het nou een dag niet wast, maak het dan ook niet nat maar gebruik een douchemuts. Het ziet er niet uit maar dat merkt toch niemand.. mijn haar wordt er altijd heel vervelend en vies van als ik het wel natmaak maar niet was, maar als ik het gewoon drooghoud door het gebruik van een douchemuts is er niks aan de hand..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:09

Nioxin heeft voor elke haar type een ander product. Voor mensen met dik haar of bijv krullen zijn blij als het een beetje idd in bedwang gehouden word. De producten voor dik haar zorgen dus ook niet voor volume maar dat het haar meer handelbaar word. Ook is dik haar vaak droger als dun haar. Daarom zijn de styling producten ook verdeeld. Voor dik droog haar zijn er wat vettigere producten als voor dun haar.

Ik zelf gebruik ook de behandeling tegen begin stadium van haar uit val. Ieder voor en najaar krijgt iedereen wat meer haarverlies. Omdat ik al niet veel heb voorkom ik dit Haha!
Ook word mijn haar een stuk sterker hiervan.
Ik ben begonnen met alleen de shampoo en conditioner.
Nu heb ik ongeveer heel het arsortiment voor dun haar Bloos

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:12

Thank god dat ik vol en glanzend haar van mezelf heb. Sigaar Het helpt vaak als je even je hoofd op de kop houdt en tjaa.. even flink headbangt. (of hoe zeg je dat Clown )

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:19

dat helpt op het moment zelf even ja. Maar dat zakt binnen 10 min weer in. dat heb ik ook weleens geprobeerd. Ik fohn me haar wel altijd op de kop met een volume creme van nioxin

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:22

Ook ik was elke dag mijn haar, slecht ik weet het.. Maar ook ik ben elke dag bij de paarden en na 1 dag mijn haar niet gewassen te hebben is het helemaal vet en vies.

Ik gebruik Palmolive

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:26

Fohnen kan ik helaas niet met mijn haar. Dan krijg ik van dat vreselijke pluishaar Nagelbijten / Gniffelen Ik heb wel zo'n volumecrème van Andrelon. Die heb ik al een tijdje niet gebruikt maar die kan ik wel weer eens gaan proberen bedacht ik me Lachen