Koortslip?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:12

ik heb er ook weer eentje zitten. ze komen altijd op het verkeerde moment opzetten. door de zon gaan ze ook niet weg. ik heb ook op me tong en aan de binnenkant me me lip een bleintje zitten. doet echt zeer. ben nu volop fruit aan het eten en vitamine pillen. en 'snacht zalf zofirax.

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 12:04

Pff naar 5 dagen zou het over zijn volgens die creme. het word alleen erger. en vrijdag komt jonge van vakantie langs AFGRIJSELIJK Verdrietig

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 12:10

is er niet een creme of iets dat ik er nu nog op kan smeren? in de hoop dat het vrijdag weg is!!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:01

Cyrilletje schreef:
Als je naar de huisarts gaat zal hij je waarschijnlijk een antiviraal middel meegeven dat de duur/hevigheid van de uitbraak iets vermindert.


, dat verschilt heel erg per huisarts hoor, ik heb gemiddeld 1x per maand een koortslip en mijn huisarts weigert me er wat voor te geven omdat 'ik er verder toch geen last van heb'. Er zijn ook pillen voor, maar ook die krijg ik niet.
Ondertussen blijf ik vrolijk rond huppelen met mijn koortslip Vork

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:39

Ik ben nu net klaar met een kuur van een half jaar van pillen slikken, 2 per dag. Had ook echt meerdere keren per maand een koortslip, of zelfs meerdere. Super vervelend (ook met vriendje, weer een week niet zoenen..). Nu al 6 maand tijdens die kuur geen koortslip gehad, en als het goed is blijft het nu zo'n 3 jaar weg Haha!

Trouwens, de Hot Kiss heb ik ook gehad, werkte niet bij mij. Zovirax en andere cremes helpen ook niet meer, en ik heb zelfs een hele tijd L-lysine geslikt, niks werkte. Gek werd ik van!

Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:43


Anoniem

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:30

Ikben ook die L-lycine gaan slikken, ben nu een half jaar verder en heb geen uitbraak meer gehad! Ik kreeg het dus ook op mn neus, ik kon nooit vol in de zon want nog geen dag later zat mn neus dat helemaal vol, ook dr in....
Ik heb een week geleden ombeschermd op het strand gelegen, mn neus was zelfs verbrand.
Ik was nieuwsgierig of ik het nu zou krijgen, want verbranden was een uitbraak van heb ik jou daar....
Maar niets....Ook niet meer in mn neus, ik kan het iedereeen aanraden die chronisch enorm wordt geteisterd door dit virus!

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:28

dat is een soort virusje,
als je ene keer ene gehad hebt,blijft het terug komen. (jammer genoeg)
ik hebt dat bij koorts of als ik prul met mijn lip of (kopstoot van paard) Lachen

ik doe er direct ijs op, en dan zalf. Lachen

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Koortslip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:15

pff ik word gek morgen komt die jonge en dat ding is dan vast nog niet weg Boos!