Hoe in godsnaam werken bij slapeloosheid?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Re: Hoe in godsnaam werken bij slapeloosheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:14

Ik ben 30 en heb mezelf aardig op de rit, ben erg zelfstandig heb een goede baan en goed sociaal netwerk. Mijn basis is goed, heb alleen geen positieve ervaringen met mannen (lees: steeds gekwetst worden). Om dit te doorbreken moet ik het van mezelf juist niet uit de weg gaan (wat ik jaren heb gedaan omdat ik zo bang was om mezelf te geven, kreeg er angsaanvallen van) maar juist ervaring op doen. Ben het al te lang uit de weg gegaan en dat werkt alleen maar averechts...

En ja steeds weer negatieve ervaringen zijn ook niet leuk maar ik leer er wellicht wel van.

Echter vanacht is mijn vriendje blijven slapen en ik heb dan ook dat ik dus de hele nacht niet kan slapen....Dat heb ik dus ook al jaren...Slaap gewoon totaal niet als mijn/een vriendje bij me slaapt. En dat wordt na verloop van tijd ook niet minder (heb echter nog nooit een echte lange relatie gehad, dus ik weet niet of het uiteindelijk wel over gaat als ik diegene langer zou kennen)...

Herkent iemand dit?

eekhoornerik

Re: Hoe in godsnaam werken bij slapeloosheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:16

Mango_ schreef:
Ik ga meelezen. Ja

Ik slaap al tijden slecht, val gewoon verschrikkelijk moeilijk in slaap. Ben overdag suf. Dan heb ik nu ook nog eens een vakantiebaantje waarbij ik zo ongeveer de hele dag sta en/of loop.

Ik kan je zeker de melatonine pilletjes aanraden die in het topic worden genoemd! Het heeft bij mij zeker geholpen afgelopen nachten! (behalve dan vanacht, had ze wel ingenomen maar kon toch niet slapen).

Ik hoop dat ze bij jou ook werken...