Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia008 schreef:je kan moedervlekken inderdaad op verschillende manieren verwijderen.
er bestaat ook iets dat ze ze eraf schraven. geloof ik
de moedervlekken bij mij op het gezicht wil ik al heel lang weg hebben, en 1 word duidelijk dikker. die vind ik echt vervelend...
het enige waar ik toch een beetje tegenop zie, is de week erna met die hechtingen op mijn gezicht, en nog erger.... die pleisters...
Laura_ schreef:ik heb een best wel grote, nouja voor mij een grote, voor jullie misschien een kleintje. in mijn nek en ergens op me rug ook. misschien dat ik die ooit ok wel is weg laat halen.
Bastiaantje schreef:Ik heb een hele grote moedervlek in mn lies laten verwijderen. Het is denk ik alweer een jaar of 8 geleden en je moet nu goed kijken om het litteken te zien, terwijl het toch een litteken van 10 cm is. Ik ging toen naar de chirurg voor iets anders en mn vader zei tegen die man van kijk ook gelijk even naar die moedervlek. Ik was toen zo kwaad, ik vond dat die moedervlek bij mij hoorde en wou niet dat ze hem weg gingen snijden. Inmiddels ben ik er wel heel blij mee.
Gimli_ schreef:Ik heb er 2 in m'n gezicht laten weghalen, 1 in m'n hals en 1 op m'n bil.
Voor m'n gezicht ben ik bij de plastisch chirurg geweest, die andere 2 heeft de huisarts gedaan.
Je ziet er in m'n gezicht helemaal niks meer van, ben ontzettend blij dat ik 't heb laten doen, zou zelfs nog 'n keer teruggaan om er nog 2 te laten weghalen!
Die van mij heb ik overigens laten weghalen omdat ik 't ontzettend storend vond (heb er nogal veel), maar om de kosten van de verzekering terug te krijgen moet je doorgeven dat ze jeuken oid, dat zei de chirurg zelfs.
Bitween schreef:ik heb vandaag eentje op me buik laten verwijderen.
ze moesten hem diep uitsnijden,ik zag dat stuk dat ze eruit haalden,ik schrok er wel van.
maar er komt bloed door de pleister heen,en het doet pijn.
de arts zei tegen me dat de pleister er pas af mag als de hechtingen eruit gaan.
maar dat lijkt me niet echt gezond,aangezien de hechtingen er pas over 2 weken uitgaan.
hebben jullie ervaringen hiermee? hebben jullie die pleister verschoont,ect?
ben erg benieuwd.
Saskia008 schreef:ik ben heel benieuwd hoor, hoe het er gaat uitzien.. ik krijg binnenkort de brief met daarin de behandeldatum..
@ splash-------> ik heb er dus ook 3 in mijn gezicht die weggaan, 2 op mijn wang, en 1 aan de andere kant van het gezicht, iets verder naar achter.
en ook heb ik 1 naast mijn wenkbrauw. maar die zit mij niet heel dwars, en die word iets moeilijker te verwijderen. omdat hij "in" de huid zit..
en ik heb net toevallig calendulan zalf gekocht van VSM. dit spul werkt ook goed tegen littekens. bedoel je dit? of een ander middel?