Rugpijn...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Re: Rugpijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:19

Stap doet inderdaad bij mij ook pijn maar galop is ook een drama als ik rugpijn heb.

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:39

als ik heel veel last heb, moet ik gewoon niet op et paard stappen, k ga dan echt kapot van de pijn.

ik ben er gister trouwens achter gekomen dat ik een bult op me rug heb Scheve mond die kan er nog niet lang zitten, maar et doet goed veel pijn Boos!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:30

Ha ha ha als ik veel last heb kom ik ook niet met mijn bips in het zadel hoor, maar heb altijd wel pijn met rijden zeker als ik er 2 rij op 1 dag, maar het went. @ilona ik zou maar eens een dokter raadplegen als ik jou was.

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:31

miep1979 schreef:
Ha ha ha als ik veel last heb kom ik ook niet met mijn bips in het zadel hoor, maar heb altijd wel pijn met rijden zeker als ik er 2 rij op 1 dag, maar het went. @ilona ik zou maar eens een dokter raadplegen als ik jou was.

de dokter verteld toch dat het niks is, ik ben dinsdag door de mri scan geweest, en dit na 5 jaar dat meneer het niet nodig vond

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:51

Been there als je wat mankeert ben je aan de goden overgeleverd.
Gelukkig had ik een vriend die behoorlijk zijn zin door wist te drijven, zo erg dat huisarts mij in principe niet meer als patient wilde hebben, echter ik weet nu wel waar ik aan toe ben

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:57

ik ben een meid van 17 en hij heeft mij doorgestuurd naar de pijnbestrijding, omdat hij verder geen oplossingen meer zag.

toen mijn moeder later die week weer gebeld heeft voor een second opinion, vond hij dit prima. ik vind het zelf nogal slecht van hem, dat hij er verder niet naar liet kijken, hij vond een mri scan totaal niet nodig.

de dokter waarbij ik nu zit in woerden, heeft me meteen door de mri laten gaan.

ik vind het maar lastig hoor die dokters

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:59

Ik heb het ook gehad met paardrijden. Kwam omdat mijn zadel niet goed lag (het lag achterover gekiepert). Kijk dus eens kritisch naar je zadel of laat een zadelmaker komen om na te kijken hoe je zadel ligt.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:47

ik heb ook al jaren heel veel last van mijn rug.
Ik denk dat ik iets beschadigt heb, omdat ik 4 jaar geleden van een paard afgevallen ben en met mijn rug op stenen terecht gekomen ben.
sindsdien heb ik een zere rug Huilen