maar ik mag idd nog niet ana pil ben vanaaf februarie/maart ongesteld..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jumpie schreef:maakt dat uit dan??
Minidroppie schreef:Is dat zo dat je pas een jaar na je ongesteldheid aan de pil mag.. ik ben een half jaar/3kwart jaar na mijn eerste keer ongesteld aan de pil begonnen. Vooral omdat ik erg onregelmatig was. De ene keer om de 2 weken en dan 2 maand niet etc. Toen het een beètje regelmatig werd ben ik direct aan de pil gegaan.
Het aankomen maakte bij mij niet zo veel uit. Je krijgt alleen af en toe snaai buien en dàarvan word je dik. Door de pil zelf werd ik volgens mij niet dik
Succes iedereen!
x_manon_x schreef:uhuh, volgens mij hebben veel mensen dat dat ze (vr)eetbuien krijgen, ikzelf heb dat ook
Marloes_R schreef:Ik had dit ook heel erg voordat ik de pil gebruikte. Ik kon me niet eens omdraaien want dan gutste het er gewoon uit, heel eng vond ik dat altijd. Met pilgebruik is dit heel erg afgenomen.
Ik gebruikte overigens alleen superplus maandverband.
Kir_Ples schreef:x_manon_x schreef:uhuh, volgens mij hebben veel mensen dat dat ze (vr)eetbuien krijgen, ikzelf heb dat ook
Haha ja!
En laat je dan zoals mij net op dieet zijn
daantjuhhh schreef:Marloes_R schreef:Ik had dit ook heel erg voordat ik de pil gebruikte. Ik kon me niet eens omdraaien want dan gutste het er gewoon uit, heel eng vond ik dat altijd. Met pilgebruik is dit heel erg afgenomen.
Ik gebruikte overigens alleen superplus maandverband.
Ik heb er nog steeds last van zelfs naar al jaren pilgebruik!
Ster_ schreef:_Bonte_ schreef:de pil mag je pas nemen normaalgezien na een jaar je ongesteldhied te hebben
anders kan dit schadelijk worden voor later kinderen te krijgen
Ik werd op mijn 14e ongesteld, en ben nu bijna 17...
Ik ben altijd beetje tegen de pil, want je word er dikker van (vriendin is 3 kilo door aan gekomen, en ik hoef niet dikker)
Jumpie schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb er nog steeds last van zelfs naar al jaren pilgebruik!
maar hoe doe je dat dan als je ergens logeertik heb het tot nu toe (gelukkig) nog steeds niet gehad ..
x_manon_x schreef:uhuh, volgens mij hebben veel mensen dat dat ze (vr)eetbuien krijgen, ikzelf heb dat ook