[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:03

@Deesiej piercen zonder id :S ? zelfs ik moest me id laten zien bij tatoo bob en ben bijna 23 Tong uitsteken
en we heel goedkoop moet ik zeggen

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:05

alleen waar een sterretje achterstaat en dat is zijn dusalleen oorbellen en neuspiercings.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:08

hmm, ik zat er eerst ook aan 't denken om een helix te laten zetten bij de V&D, maar 't komt bij nogal als een baggerzaak over, beetje makkelijk en alles. Nja weet niet ik 't uit moet leggen Tong uitsteken

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:16

Anita_ schreef:
hmm, ik zat er eerst ook aan 't denken om een helix te laten zetten bij de V&D, maar 't komt bij nogal als een baggerzaak over, beetje makkelijk en alles. Nja weet niet ik 't uit moet leggen Tong uitsteken

haha ik was bij zoon zaakje van de V&D geweest in rotterdam en daar stond me toch enthousiast personeel!!! (NOT!!!!)
ik wilde een tongpiercing komen uit de vitrine ne stond echt al 10 min te kijken dus ik vroeg mag ik die???
andwoord! neej ik ben de sleutel kwijt van die kast!!!
stond al kei lang te kijken!!! zeg dat dan even Verdrietig

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:26

kelcy schreef:
haha ik was bij zoon zaakje van de V&D geweest in rotterdam en daar stond me toch enthousiast personeel!!! (NOT!!!!)
ik wilde een tongpiercing komen uit de vitrine ne stond echt al 10 min te kijken dus ik vroeg mag ik die???

Whahah, jeetje wat stom!
Nou, in Utreg is 't niks beter. 'k Was er laatst, ging even een strechter kopen, dat meisje zegt geen woord behalve, hoi. Welke kleur. Drie euro vijftig graag. Maar goed, zo'n rare actie als bij jou had ze nog net niet Tong uitsteken

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:37

Dat maakt mij niet zo heel erg veel uit, het gaat mij erom dat ze neuspiercings zetten zonder toestemming van je ouders Bloos

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:51

Ik kom nooit in de shops van de V&D Ik vind de sercive, klantvriendelijkheid, en vakbekwaamheid echt nihil!
Ik laat er dus niks zetten, ga altijd naar mijn vaste shop! Als ik wel iets leuks zie wat goedkoper is bij V&D haal ik het wel daar, maar dan alsnog erger ik me dood aan de chagerijnige mensen die er werken.
Meestal doe ik overdreven vriendelijk Lachen

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:57

Bij dangerzone zou ik geen piercing zetten. Ik heb zelf een tijd bij v&d gewerkt, en stond toen vlak naast de dangerzone. Hele lieve en leuke mensen hoor, maar ik laat er geen piercing door zetten Knipoog. Een meisje van mijn afdeling is daar toen ook gaan werken, had zelf een piercing. maar er verder de ballen verstand van. En dan wordt dr kort even laten zien hoe je pierct, en dan mag je beginnen.... Het zijn ook allemaal relatief onervaren piercers die er staan, geen mensen die er echt veel weet van hebben. Bovendien heb ik ze ook nog wel eens sterilon mee zien geven om een piercing schoon te houden (is volgens mij niet het standaard spul wat ze geven, maar toch.) Ik koop er wel eens sieraden, maar echt iets laten piercen doe ik liever bij een andere shop.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:18

Meld zich ook weer.

Yak, die foto's.........help, durf bijna geen piercing meer te zetten...

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 00:08

ik zou bij de V&D ook nooit een piercing laten zetten Tong uitsteken laat staan kopen nu haha Tong uitsteken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:08

ja dat wist ik ook niet dat alleen mods een centraal topic mogen openen.

maar ik meld me dus ook weer.
heb afgelopen dinsdag een wenkrauwpiercing laten plaatsen.
ben der supertrots op.
alleen lastige is dat het daar nou steeds jeukt.

(klopt toch als het jeukt, dat het dan aan het genezen is)??

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:14

Citaat:
Sinds december 2006 heb ik voor de 2e keer een navelpiercing laten zetten. Een staafje. Hij is in de loop van de tijd iets uitgegroeid. Nu is het alleen al sinds anderhalve maand dat ik ie om de haverklap gaat ontsteken en dat doet het echt zeer. Na een paar dagen gaat het dan wel weer en een week later begint het weer.

Hij is zegmaar flink aan het trutten. Nu ga ik over 3 weken op vakantie. Wat raden jullie me aan?

Nou ik ben gisteren bij mijn piercer geweest. Hij vond het er helemaal niet slecht uit zien, zijn vriendin heeft ook een heel gevoelige huid en gaat het bij titanium en cs ook elke keer trutten. en nu heb ik een zogenaamde zweerpiercing gekregen. Is van Teflon (net als zwangerschapspiercings) Dit moet ik 2 maanden laten zitten en als het me goed bevalt dan kan hij daar ook leuke bolletjes opzetten. Dat is wel jammer nu, ik heb gewoon 2 doorzichtige balletjes erop. Dus van veraf zie je niet eens dat ik een piercing heb. Ach het is niet anders. Was allang blij dat het er eigenlijk goed uitzag. Wel een raar gevoel hoor een andere piercing laten plaatsen.

Was bij Tattoo Bob geweest.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:17

@ flappieR, hoe zien die teflon piercings er dan uit.
heb je daar een foto van.
had er nog nooit van gehoord namelijk Tong uitsteken

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 10:15

ik heb dus een bultje bij me tragus piercing zitten, net ingeprikt maar er komt alleen maar bloed uit... wat nu Nagelbijten / Gniffelen

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 10:18

zal eens kijken of ik er vanavond een foto van kan maken, dan laat ik het je zien

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:35

meld mezelf ook maar ff...

ff een vraagje aan de mensen met een tongpiercing.. heb hem ni bijna een week na hoelang word de zwelling meestal minder? mijn tong is nog steeds dik (elke keer als ik iets eet spoel ik met zeezout in water en na het tandenpoetsen 2x per dag spoel ik met mondwater) hoelang zou het nog duren voor mijn tong weer wat normaler is??

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:15

Deesiej schreef:
Dat maakt mij niet zo heel erg veel uit, het gaat mij erom dat ze neuspiercings zetten zonder toestemming van je ouders Bloos

Ik weet niet of je vaak in Utrecht komt? Want daar zit een zaak waar ik ook me neuspiercing heb laten zetten, 't Oortje. Ik heb m'n oorbellen daar ook laten zetten en ben altijd wel tevreden over die zaak. Vriendelijke mensen zonder haast, nja gewoon relaxed:)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:42

viva06, minder spoelen, 2x per dag is genoeg.
En na 1 week is het zeker niet helemaal geslonken, kan wel 3 weken duren ongeveer.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:44

Utrecht, als ik in de trein zit kom ik wel eens langs het station daaro meer niet:D

Ik lees dat echt heel veel mensen slechte ervaringen hebben met Danger zone, dus de naam is wel toepasselijk Bloos

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:59

@Deesiej; Ik bedenk net dat je 'm natuurlijk wil laten piercen, dan heb 't Oortje geen zin want daar schieten ze alleen Tong uitsteken

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:29

Dat hoeft niet persee hoor, zolang ik hem maar alleen kan laten zetten/schieten

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:28

Deesiej schreef:
Dat hoeft niet persee hoor, zolang ik hem maar alleen kan laten zetten/schieten

Nouja, bij 't Oortje hebben ze er bij mij nog nooit een probleem van gemaakt Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:17

kelcy schreef:
Anita_ schreef:

in utrecht staat er 1tje, die moet er echt uit, had bijna klacht gemaakt over t personeel Stoom uit je oren
stond eerst een goeie maar hoorde dat ze op vakantie was en zwanger, erg jammer.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:47

Moderatoropmerking:
"stipjes" verwijderd, deze reacties zijn niet toegestaan, je kunt het topic bookmarken!

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:47

*Komt in dit topic binnenvallen*

Hello ^-^
Ik heb 2 helixen onder elkaar en 3 oorgaatjes in elke oorlel.
Afbeelding

Nu, ik vind zo'n twister echt tof voor vanboven in m'n oor, en ik heb een site gevonden die zo'n twisters verkoopt, maar...Zijn die twisters op deze site wel voor in je oor ? Clown
http://www.crazy-factory.com/main_bigwa ... ad=132_252

Ooh, en, heeft er iemand ervaring met deze online shop?

Alvast bedankt Haha! ...