en we heel goedkoop moet ik zeggen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anita_ schreef:hmm, ik zat er eerst ook aan 't denken om een helix te laten zetten bij de V&D, maar 't komt bij nogal als een baggerzaak over, beetje makkelijk en alles. Nja weet niet ik 't uit moet leggen
kelcy schreef:haha ik was bij zoon zaakje van de V&D geweest in rotterdam en daar stond me toch enthousiast personeel!!! (NOT!!!!)
ik wilde een tongpiercing komen uit de vitrine ne stond echt al 10 min te kijken dus ik vroeg mag ik die???
andwoord! neej ik ben de sleutel kwijt van die kast!!!
stond al kei lang te kijken!!! zeg dat dan even
Citaat:Sinds december 2006 heb ik voor de 2e keer een navelpiercing laten zetten. Een staafje. Hij is in de loop van de tijd iets uitgegroeid. Nu is het alleen al sinds anderhalve maand dat ik ie om de haverklap gaat ontsteken en dat doet het echt zeer. Na een paar dagen gaat het dan wel weer en een week later begint het weer.
Hij is zegmaar flink aan het trutten. Nu ga ik over 3 weken op vakantie. Wat raden jullie me aan?
Deesiej schreef:Dat maakt mij niet zo heel erg veel uit, het gaat mij erom dat ze neuspiercings zetten zonder toestemming van je ouders
Deesiej schreef:Dat hoeft niet persee hoor, zolang ik hem maar alleen kan laten zetten/schieten
kelcy schreef:Anita_ schreef:hmm, ik zat er eerst ook aan 't denken om een helix te laten zetten bij de V&D, maar 't komt bij nogal als een baggerzaak over, beetje makkelijk en alles. Nja weet niet ik 't uit moet leggen
haha ik was bij zoon zaakje van de V&D geweest in rotterdam en daar stond me toch enthousiast personeel!!! (NOT!!!!)
ik wilde een tongpiercing komen uit de vitrine ne stond echt al 10 min te kijken dus ik vroeg mag ik die???
andwoord! neej ik ben de sleutel kwijt van die kast!!!
stond al kei lang te kijken!!! zeg dat dan even