Ik blijf maar spontaan in huilen uitbarsten....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karenenditty

Re: Ik blijf maar spontaan in huilen uitbarsten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 00:46

EEEE dat is een idee, ik heb die in mn vriezer zien staan net (kadootje van een vriendin die hier opgepast heeft op de kat tijdens vakantie...) en er is een heerlijk complexe film bezig op nps......
kan ik eff mijn koffer inpakken voor hardenberg en die bak leegeten Tong uitsteken
thanks ik had een rotgevoel weer want zodra ik voet op nederlandse grond had gezet werd ik alweer gebeld door iedereen en alles of ik kon komen werken.... eerlijk gezegt vind ik dit een beter idee

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 01:05

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 01:09

ik moest ook lachen, zeker omdat er hier 1 staat hihi.
hij is nog niet leeg, hapje?

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 01:10

Nee bedankt, ik sla het over vandaag. Haha! Ik slaap niet zo goed op een volle maag. Ach gut

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 01:12

ik slaap zowieso onregelmatig maar heb ook leuke boeken daarvoor gevonden hihi, ik word er helemaal vrolijk van.
echt geweldig;
De hufter op het witte paard
Foute mannen en ander leed
Liefde roest
wraak doet leven

zo geweldig!!!
had ze zomaar gekocht en blader er nu eff in, maar zo leuk...
Aanrader voor iedereen!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 01:17

Ik zal het onthouden. Knipoog

Ik slaap ook niet goed dus dan zijn we samen wakker (ben nog totaal niet moe, zit veel te veel te stressen). Vork

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 01:21

ik val af en aan in slaap. moet nog tas in pakken, administratie bijwerken en kostenoverzicht maken.
zit nu te puzzelen hoeveel km het is van vlissingen naar hardenberg in de auto en vlissingen utrecht... puzzel je mee?

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 01:24

Vlissingen -> Hardenberg = 296,9 kilometer.
Vlissingen -> Utrecht = 175,5 kilometer.

Altijd leuk, puzzelen. Tong uitsteken

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 01:35

o thanxs er blij mee ( jaja richtingsgevoel van een theelepel....)
nu even een mooi overzicht brouwen ermee. kijken hoe en wat en of ik het vergoed krijg.....
o ja ook leuk om je af te reageren;
www.spele.nl en dan bomberman spellen of sla de pinguinspellen....

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 01:36

Jij zit er zo te horen goed doorheen. En huilen mag, dat lucht op...en degenen die lopen te roepen dat je dat niet mag doen, hebben er niets van begrepen.

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 01:56

idd ik zit er wel eff doorheen. werk me 3 slagen de ronte in om mn zaken in orde te krijgen en te houden, en niemand die nu eens zegt goh, zou je even willen rusten.....
Vriend van mij had wel heel lief boodschappen gedaan en daarbij 4 repen chocola gekocht. Hij wilde geeneens geld terug. Een andere vriendin van mij had zakdoeken gekocht en een film klaar gelegt.
maar weet je wat het is? ik voel me gewoon op en soms gaat het wel weer en soms stort ik weer in....

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 02:07

Wat heb jij lieve vrienden, ijs en chocolade!
Wow!
Lekker af en toe instorten, mag best en dan dat koppie weer omhoog! Lachen sterkte en succes ...

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 05:17

Karen; vlieg me niet aan want ik bedoel het goed, maar op een zeker moment is het beter om professionele hulp te gaan zoeken he...
Je bent een supermeid, maar je leventje heb je gewoon even niet op orde. En dat gebeurt iedereen weleens, maar over het algemeen komt er snel weer een stijgende lijn in (hoe minimaal die stijging ook kan zijn en hoe diep de terugvallen ook, maar het gaat wel iedere keer een beetje beter.) En bij jou zie ik dat stijgende helemaal niet komen... Je doet je best, zeker wel, maar kunt niet genoeg energie uit jezelf putten, bent hardstikke afhankelijk van anderen om ze te laten bepalen of het goed met je gaat die dag of niet.

Zeker ook je opmerking "niemand die zegt zou je even willen rusten"... Dat gevoel ken ik erg goed, maar zo snel na je vakantie al? Vakantie is niet uitrusten in lichamelijke zin, of ook in geestelijke zin niets doen, maar wel veel afleiding zodat je er daarna weer met frisse moed in kunt.
En serieus hoor, als je terugkomt van vakantie vindt je alleen maar wat je hebt achtergelaten. Vakantie helpt, maar lost je problemen niet op. Het zorgt er niet voor dat je ineens wel gelukkig bent met jezelf.

En dat geldt ook voor relaties. Zolang je jezelf niet waardeert, maar die waardering van een knul nodig hebt zal de goede echt niet op je pad komen. Pas als je je eigen leven gelukkig en op orde hebt zul je iemand tegenkomen die daarbij kan aansluiten. Zodat je samen een stevig fundament hebt en niet verstrikt raakt in een wirrewar van emoties en onuitgekomen dromen.

Echt hoor meid, als het niet gauw beter voelt voor je, ga dan eens langs je huisarts.

en daarbij; 26 is nog piep.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 09:02

Karenenditty schreef:
ik val af en aan in slaap. moet nog tas in pakken, administratie bijwerken en kostenoverzicht maken.
zit nu te puzzelen hoeveel km het is van vlissingen naar hardenberg in de auto en vlissingen utrecht... puzzel je mee?

Oh had jij laatst dat topic over wat er te doen zou zijn in Hardenberg? Haha!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 09:09

Huilen kan soms zoooooo lekker opluchten en ijs en chocolader helpt zeg ik altijd hi hi. Je hebt gelukkig wel heel veel lieve mensen om je heen die er voor je zijn, ik hoop dat dat ook een kleine glimlach op je gezicht kan toveren.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 09:50

Het klinkt mij alsof je overspannen bent (been there, done that) wat ook niet onbegrijpelijk is met al die druk. Het is echt geen slecht idee om professionele hulp te zoeken.
Je kan het dan altijd nog gooien op dat je een hippe quater-life-crisis hebt Knipoog
Sterkte!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 09:58

hulp is onderweg en nee hoor delerium, vind het niet verkeerd wat je zegt. helemaal niet. moet ook leren van mij te houden en daarom heb ik hulp gezocht. ben een eindje voor mijze;f, maar heb gewoon nog duwtje in mn rug nodig om het meer in orde te maken. Ik weet dat ik het kan, maar nog niet alleen.

dromen bijstellen en nee leren zeggen, verwachtingen in mn leven bijstellen en gewoon leren zijn wie ik ben. Die hulp krijg ik binnen een week, er was niet eerder plek.

en idd, waardering van jezelf is beter als dat je aan een ander gaat hangen. vanzelf kom je iemand tegen en dan zal het wijzen of ik er klaar voor ben. want nu idd ben ik meer op mij gericht dan op jongens.
Ik bel je snel hoor, gaan we samen naar de paarden of iets doen. kunnen we eff bijkletsen.

qimm: ja dat was ik. Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:48

NoaC schreef:
missnynke schreef:
meld je ziek,
haal bij de videotheek 10 superzielige films, koop ik de supermarkt alles wat je lekker vind,
trek thuis de gordijnen dicht, doe je pyama aan, en ga alle films kijken.
Zoveel mogelijk snotteren!!!

De dag erna om 8 uur opstaan, buiten gaan staan, even goed ademhalen, borst vooruit en verder gaan met je leven!

Ja
Zoo....dat is een goede idd! Die ga ik ook nog even toepassen.
Ik kan mijn woede ook nog steeds niet helemaal de baas en ik moet verder, nog 1 dag treuren, huilen, schelden en dan ga ik hem ervaren als een vage kennis waarvan ik de naam vergeten ben!

Meis, heel veel sterkte, je komt er uit, geloof me!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 02:28

ik heb vandaag mn huis opgeruimd, mijzelf een boek kado gegeven, ben naar het ziekenhuis geweest om een behandeling te starten van hoe leer ik met mij en mn beperkingen om te gaan. Die behandeling is erg fijn want ik kan daarnaast aangeven of ik wil praten en hoe ik de dingen ervaar. Zo leer ik een hoop. Vandaag al zelfs.

Heb een nieuw dagboek gestard waarin ik vanaf augustus begin te beschrijven.

en huilen en je vervelend en naar voelen mag, dus heb jullie tips ook in huis (chocolade en films)

voel me rustiger, maar de druk bouwt al op en ik ga het afremmen. ga morgen met mn baas bellen.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:05

Je bent al goed bezig. Hou vol.. Je komt er wel weer boven op ...

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 22:18

dank jullie voor de lieve reacties. Ik lees dit vaak na, het doet me goed. heb veel dingen gedaan die jullie me aangeraden hebben. heb nu ook minder hooi op mn vork en gaat beter

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 00:28

als je hart huilt,
kun je dan blijven lachen?
als je handen geen kracht hebben,
kun je anderen dan dragen?

geef jezelf,
dat wat je de ander zou geven
wees op tijd en voel de zon weer
warm jezelf aan wie je bent

we zijn allemaal sterker dan we denken.
dankzij alle hulp en zinloze of zinvolle posts heb ik vrienden gemaak en ben verder voor mij gekomen dan ooit tevoren. mn paard en ik komen langzaam de ellende te boven en het gat goed. Ik zag alleen niet in dat het samen liep en dat ik onbewust teveel meenam van wat er is gebeurt.
vol gas over het strand van vrouwepolder, er is geen beter medicijn!!! Wie wil met mij en mijn ditty-oma een race aan over een paar weken als het kan?