Angsttandarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wolkje

Re: Angsttandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:00

Ik zet even een stipje.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:02

Ik ben zelf als de dood voor de tandarts, en mep uit angst gerust de assestent neer of bijt de tandarts open.

Zit nu bij een praktijk van tandartsen in Groningen en heb volgens mij geen speciale angsttandarts, tenminste zo staat hij niet beschreven. Hij is echter wel de eerste tandarts waar ik niet begin te slaan en te schoppen uit paniek. Overgens wordt voor mij alles vergoed (heb de hoogst aanvullende tandartsverzekering)

Destijds heb ik via bokt een link gevonden, een soort zoekmachiene voor tandartsen waar je speciale wensen in kan vullen. Zal eens voor je zoeken.

[edit] http://www.tandarts.nl/ geloof dat dit die link was.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:43

IK ben zelf ook doodsbang voor de tandarts terwijl mijn tandarts echt een ontzettend rustige man is met heel veel geduld (heel anders dan zijn voorganger) maar toch lukte het hem niet om mij te behandelen. Nu heeft hij mij doorverwezen naar een angsttandarts die in het UMC in Utrecht zit. Ik heb een intake gesprek gehad en alles ging echt ontzettend rustig. Hij trekt sowieso een uur voor je uit of je nou niks hebt of dat je 20 gaatjes hebt. Gewoon dat hij niet tijdsgebonden is etc.

Wat betreft de verzekeringen. Ik moest een vragenlijst invullen die hij dan ging opsturen naar de verzekering voor goedkeuring van vergoeding. Mijn verzekering heeft het goed gekeurd. Moet volgende week vrijdag omdat ik een gaatje heb.. brrrrr maar goed ik hoop zo dat ik van die angst af kom...

Succes met het zoeken naar een voor jou geschikte tandarts Lachen

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:49

hier kan ik me ook melde
ben als de dood voor de tandarts

Dus ik heb me voorgenomen om zodra ik bevallen ben ( aangezien narcose en verdoving niet zo goed zijn tijdens de zwangerschap) een afspraak te gaan maken