Duizeligheid?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Re: Duizeligheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:44

Kan het zijn dat je last hebt van "spanning", stress? Zelf heb ik ook last van migraine als ik veel stress heb, duizeligheid komt vaak samen met migraine (daarvoor of daarna), steken op je borst zou ook van spanning kunnen zijn. Op een gegeven moment wordt je misschien ook angstig dat je duizelig zult worden, wat weer extra spanning oproept.
Is je bloeddruk ook gemeten, die kan te hoog of te laag zijn? Het slikken van bloeddrukverlagers kan een oplossing zijn om je migraine te verminderen (het bloed kan dan beter doorstromen in je hoofd zeg maar). Bij een te lage bloeddruk kun je juist last krijgen van duizeligheid.
Ook onregelmatig/niet op tijd eten kan leiden tot duizeligheid. Helpt het als je wat druivesuiker eet als je duizelig wordt? Wellicht is dan nl je bloedsuikerspiegel te laag en daar kun je ook heel beroerd van worden.

Dit zijn maar wat ideeen, misschien heb je er wat aan. Sterkte!

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 12:26

Dankjullie wel allemaal.

Ik kan best langs van stress hebben.
En al die andere dingen zouden ook allemaal goed kunnen.

Ik wil er alleen niet voor naar de huisarts!
Omdat ik gewoon een gloed hekel aan die man heb.

Als ik me vader erver vertel dan is het:

- Eet meer fruit.
- Ga vroeger naar bed.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:29

Tja ik denk niet dat je het oplost door meer fruit te eten en vroeger naar bed te gaan, maar als je het niet vertrouwd zou ik toch een afspraak bij een huisarts maken of misschien een huisartsenpost bij het ziekenhuis (als ze bij jullie zoiets hebben) als je dan zo'n hekel aan je eigen huisarts hebt.
Dan weet je in ieder geval of er meer aan de hand is dan alleen stress.