voelen meer mensen zich soms eenzaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiVetime

Re: voelen meer mensen zich soms eenzaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:46

moonsparkle schreef:
Ik kan wel een meeting organiseren voor mensen die t eng vinden om te meeten Bloos haha

Whahaha. Goeie! Vraag me dan alleen wel af of er iemand komt, als iedereen het eng vindt Clown

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:47

Nou als je weet dat iedereen t eng vind, scheeld t misschien een hoop. En als je dan echt iets gaat doen ( buitenrit ofzo) hoef je ook niet persee de hele tijd te kletsen.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:50

dan valt er dalijk een doodse stilte Tong uitsteken

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:50

niet letterlijk hoor Knipoog

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:51

Voel me ook vaak eenzaam..
Werk zelf 3 a 4 dagen in de week.. Maar sindsdien een vriendin van me een vriend heeft in den haag(wij wonen in zuid-limburg) zie ik haar bijna niet meer.. Stappen zit er ook bijna niet in..
Een vriend heb ik niet.. Maarja ik ben blij als ik binnenkort weer naar school ga.. Maybe leer ik zo een paar mensen kennen enzo..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:52

dat zal denk ik na een tijd best wel meevallen. Of dan moet ik keihard lachen omdat t zo stil is Bloos

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:53

Emilion1985 schreef:
Belachelijk zeg. Dan ondek je wel weer wie je vrienden zijn! Nagelbijten / Gniffelen
Maar heb je behalve 'internetvrienden' geen andere mensen waar je wél goed mee op kunt schieten en échte vrienden zijn?

Zijn vrienden geworden. Ja

Verder weinig Bloos

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:53

Ja, als iedereen het eng vind om te praten, dan denk ik niet dat er heel erg veel gepraat zal worden Vork
Iedereen die het eng vind om te praten moet daar dan juist gekoppeld worden aan iemand die daar totaal geen moeite mee heeft en daar een dagje mee mee lopen. Dat vind ik een strakker plan!

Wist trouwens niet dat er zoveel meiden waren die zich eenzaam voelen. Enne.. je kunt je ook eenzaam voelen wanneer je omgeven bent door veel mensen, daarvoor hoef je niet perse alleen te zijn.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:54

msgien nog geen verkeerd idee zo'n eenzame meeting. ik heb t idee dat veel forummers op diverse forums niet meeten omdat ze denken dat ze de enige zijn die dat nog nooit gedaan hebben. anders gezegd: ik vermoed dat t idee leeft dat meeten alleen maar voor de gevorderden is.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:56

Ook ik voel me eenzaam... Al best lang eigenlijk. Toen het zo'n 1,5 jaar geleden uitging met mijn vriend, dacht ik mooi: en nu ga ik van het leven genieten!! Eigen huisje, leuke vrienden... Dat liep helaas wat anders. Mijn "vrienden" bleken helemaal niet voor mij klaar te staan, en ik ving in een gesprek op dat ze eigenlijk alleen met mij omgingen omdat ik bevriend ben met een goede vriendin van hun (ze waren voorheen met zn allen een band, de zangeres daarvan kende ik al veel langer). Die vriendin zie ik nu nog wel, al wordt dat contact ook steeds minder, we groeien uit elkaar. daarnaast heeft ze nu een vriend aan de andere kant van het land, dus afspreken wordt steeds lastiger.

Ik heb het altijd al moeilijk gevonden contact te maken, nieuwe mensen te ontmoeten. Nu heb ik dus 1 vriendin, en een paar goede kennisen (meiden van de manege voornamelijk) Die meiden zijn hardstikke gezellig en leuk, maar hebben ook hun eigen (drukke) levens... Als ik voorstel wat te gaan drinken ofzo, is dat heel lastig afspreken, iedereen heeft hele "bevestigde" vriendengroepjes enzo, is heel moeilijk om daar "bij te gaan horen". Daarnaast heb ik inmiddels een andere baan, kan het wel met mijn collega's vinden hoor, maar duurt altijd vrij lang voordat ik me ergens thuisvoel...

Ik zit dus bijna elk weekend alleen thuis, te lezen, te bokken, tv kijken en het huishouden, daar komt mijn leven op het moment zo'n beetje op neer... Als ik al iets leuks ga doen, stadten ofzo, is dat meestal met mn moeder. Ik heb (gelukkig) een goede band met haar, maar mensen beginnen me nu toch wel wat vreemd aan te kijken als ze vragen wat ik dit weekend heb gedaan... Meestal is het antwoord "niets" of "ik ben met mn moeder...."

Ik probeer wel leuke dingen te ondernemen zelf, maar altijd komt het erop neer dat ik me dan nog eenzamer ga voelen... Zoals alleen naar de sauna, dan zie ik daar vriendinnen, stelletjes etc gezellig zitten kletsen... En ik weer alleen...

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:57

we kunnen anders eerst wel een topic openen ( iets van het vriendloze topic ofzo Tong uitsteken ) en dan leer je elkaar een beetje kennen Tong uitsteken ,miss daarna een meeting? Clown wie weet ..

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:58

Mijn vader heeft er veel last van, vroeger waren we met z'n vijven, nu heeft ie om de twee weken enkel mijn broer bij zich...
Dat is dus een ganse ommeslaai, van een groot gezin naar helemaal alleen, het enige gezelschap dat ie heeft is onze kat.
Heb een weekje bij mijn vader gelogeerd omdat hij zo in de put zat, nu moet ie terug werken, dus zal het alweer een pak schelen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:59

Ik zeg al , voor mij is het ontmoetten (erheen gaan) een ramp. Maar als ik er eenmaal ben, dan ratel ik aan ofdat ik helemaal niet verlegen ben..

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:00

Om je verlegenheid te overschaduwen hé? Zoveel praten dat het net lijkt alsof je niet verlegen bent.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:01

Laura24 schreef:
Ook ik voel me eenzaam... Al best lang eigenlijk. Toen het zo'n 1,5 jaar geleden uitging met mijn vriend, dacht ik mooi: en nu ga ik van het leven genieten!! Eigen huisje, leuke vrienden... Dat liep helaas wat anders. Mijn "vrienden" bleken helemaal niet voor mij klaar te staan, en ik ving in een gesprek op dat ze eigenlijk alleen met mij omgingen omdat ik bevriend ben met een goede vriendin van hun (ze waren voorheen met zn allen een band, de zangeres daarvan kende ik al veel langer). Die vriendin zie ik nu nog wel, al wordt dat contact ook steeds minder, we groeien uit elkaar. daarnaast heeft ze nu een vriend aan de andere kant van het land, dus afspreken wordt steeds lastiger.

Ik heb het altijd al moeilijk gevonden contact te maken, nieuwe mensen te ontmoeten. Nu heb ik dus 1 vriendin, en een paar goede kennisen (meiden van de manege voornamelijk) Die meiden zijn hardstikke gezellig en leuk, maar hebben ook hun eigen (drukke) levens... Als ik voorstel wat te gaan drinken ofzo, is dat heel lastig afspreken, iedereen heeft hele "bevestigde" vriendengroepjes enzo, is heel moeilijk om daar "bij te gaan horen". Daarnaast heb ik inmiddels een andere baan, kan het wel met mijn collega's vinden hoor, maar duurt altijd vrij lang voordat ik me ergens thuisvoel...

Ik zit dus bijna elk weekend alleen thuis, te lezen, te bokken, tv kijken en het huishouden, daar komt mijn leven op het moment zo'n beetje op neer... Als ik al iets leuks ga doen, stadten ofzo, is dat meestal met mn moeder. Ik heb (gelukkig) een goede band met haar, maar mensen beginnen me nu toch wel wat vreemd aan te kijken als ze vragen wat ik dit weekend heb gedaan... Meestal is het antwoord "niets" of "ik ben met mn moeder...."

Ik probeer wel leuke dingen te ondernemen zelf, maar altijd komt het erop neer dat ik me dan nog eenzamer ga voelen... Zoals alleen naar de sauna, dan zie ik daar vriendinnen, stelletjes etc gezellig zitten kletsen... En ik weer alleen...

ow dat is echt niet leuk! Ach gut kvond het vroeger ook makkelijker om vrienden te maken,maar door omstandigheden gaat het nu steeds moeizamer ..en ik wordt stiekem ook altijd een beetje jaloers als ik andere vriendinnengroepjes zie,dan denk ik ,,tja vroeger hoorde ik ook bij zo,n groepje..nu niet meer.
maar ik zeg telkens tegen mezelf: en nu kom je vanachter die pc en ga je wat leuks doen! ..maarja dat komt er dan niet van Tong uitsteken ,maar ik wil niet mijn leven laten verpesten dus daarom probeer ik zo veel mogelijk te genieten.al gaat dat soms wel moeizaam Verdrietig

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:01

Zo'n topic lijkt me wel leuk, maar mag ik er als niet vriendloze maar momenteel wel eenzame en verveelde bokker er ook in? Haha!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 21:02

Emilion1985 schreef:
Om je verlegenheid te overschaduwen hé? Zoveel praten dat het net lijkt alsof je niet verlegen bent.

ik denk het wel ja, desnoods ga ik de grootste onzin uitkramen.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:03

Flew schreef:
Zo'n topic lijkt me wel leuk, maar mag ik er als niet vriendloze maar momenteel wel eenzame en verveelde bokker er ook in? Haha!

tuurlijk! *LOL*
wie opent? Haha!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:04

@Moonsparkle: Ja, en dan onder het praten bedenken hoeveel onzin je wel niet uitkraamt, maar gewoon rustig door gaat. Alles beter dan stil zijn, want dat valt meer op.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 21:05

Emilion1985 schreef:
@Moonsparkle: Ja, en dan onder het praten bedenken hoeveel onzin je wel niet uitkraamt, maar gewoon rustig door gaat. Alles beter dan stil zijn, want dat valt meer op.

jou hoef ik niet meer te meette,jij kent me al!

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:07

Nagelbijten / Gniffelen ik praat ook best vaak over dingen ,die andere mensen waarschijnlijk toch niet interesseren Tong uitsteken alleen maar om te zorgen dat er niet zo,n ongemakkelijke stilte valt Clown

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:08

@Moonsparkle: Haha, ach Tong uitsteken van sommige dingen weet ik gewoon wel wat vanaf. Maar ken jou voor de rest nog totaal niet. Of is dit alles wat iedereen van jou moet weten soms? Clown

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 21:09

haha, nee naja. Niemand moet iets over me weten, maar ik kan wel wat over mezelf vertellen als jullie dat gezellig vinden Vingers aflikken

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:11

@moonsparkle :doe maar Tong uitsteken volgens mij ben je in dit topic al best populair Tong uitsteken wil jij dan een nieuw topic openenen?

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:12

Misschien leuk om in het HKtopic dan even een voorstelrondje te doen oid?