Ben me al aan 't voorbereiden...

Fijn om te horen dat je echt verschil merkt, na de operatie! Daar word ik wel blij van..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ditchie schreef:Hey Flor: haha nee hoor die ziet er nog steeds het zelfde uit gelukkig. Ik ben er namelijk wel tevreden overMaar natuurlijk eerst wat gezwollen. Ik vond die tampons er uit halen niet zo erg die van mij waren niet zo lang.. Eerder die rubberen platen die ze eruit trekken en de hechtingen knippen. Maar opzich valt het allemaal best mee.. Na de operatie heb ik een chocolade letter op gegeten en ik voelde me weer happy :p
het meest last heb ik van de narcose gehad.. ben nog wel dik 2 weken echt moe geweest.
Kaiya schreef:Wat spannend zeg!
Moet je dan ook nog gaan leren om door je neus te ademen zegmaar?
Want als je altijd door je keel hebt geademd lijkt me dit ook veel beter voor je stembanden!
Een leraar bij ons op school heeft vroeger altijd verkeerd geademd (altijd over zijn keel en nooit door zijn neus) en hierdoor heeft hij al heel snel last van zijn stembanden en is hij bijna onverstaanbaar als hij veel heeft gepraat.
Flor schreef:Ik zit ook met het neuscorrectie-dilemma.. ik mag ook een operatie om mijn tussenschot recht te zetten, maar ik zie een beetje op tegen de pijn en die gekke tampons in mijn neus. Brrr..
Flor schreef:Dat mag ik hopen, schat. Ja nouja het lijkt mij wel lekker, ben nu best veel verkouden en allergisch en dat zou dan dus minder moeten worden. Het zal misschien pijn doen maar dan ben ik er met 2 weken wel klaar mee..
Flor schreef:Ik zit ook met het neuscorrectie-dilemma.. ik mag ook een operatie om mijn tussenschot recht te zetten, maar ik zie een beetje op tegen de pijn en die gekke tampons in mijn neus. Brrr..
Jeanineeee schreef:maakt het nog uit oud je bent daarvoor ?
maaykuhhh schreef:Zou je wat foto's willen laten zien.
Ben wel benieuwd eigenlijk!
Maar hopen dat ik er net zo blij mee ben als jij!!!
Begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor, komt wel erg dichtbij..
Samy schreef:n_atas, ik ben benieuwd waarom jij ook zo lang moest blijven in het ziekenhuis. Is dat tegen je gezegt?
Oud bloed over geven, gebeurd 9 van de 10x, of op de uitslaap kamer of in je eigen bed. Had ik beide keren, alleen de laatste x niet op de uitslaap kamer. Ik was de 1ste x erg druk op de uitslaapkamer, dus de 2e x was ik wel rustiger en wou ik eigenlijk me neus niet zien, maar toen ik er aan voelde, voelde ik dus geen kapje en was ik toch wel benieuwd.
Ik ben ook wel benieuwd naar je foto's, zal die van mij, van voor de 2e operatie en nu nog wel een xtje plaatsen