Buikpijn, misselijkheid.. Wat is dit?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Buikpijn, misselijkheid.. Wat is dit?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 19:13

Citaat:
Ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook! Zeggen mensen, ja je moet wat eten.. maja ik heb t ook ookal heb ik goed gegeten.. Clown

dat had ik dus ook en daarna lijkt het net alsof je zware kramp in je buik hebt en als je eenmaal naar de wc bent geweest is het zowat weer over?

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 19:13

Vriendin van mij heeft precies hetzelfde als jou, maar zij heeft galstenen, word zeer binnenkort geopereerd en haar hele galblaas word er uitgehaald omdat het er gewoon niet goed uit ziet... wil je echt niet bang maken, maar zal morgen gewoon zeggen tegen die arts dat het wel een spoedgeval is

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 19:17

Ach, dit kan zoveel zijn. Gewoon een bezoekje aan de huisarts en dan weet je wat er aan de hand is. Hier kan niemand je dat vertellen zonder je te onderzoeken Knipoog

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 19:23

Rianneke schreef:
Citaat:
Ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook! Zeggen mensen, ja je moet wat eten.. maja ik heb t ook ookal heb ik goed gegeten.. Clown

dat had ik dus ook en daarna lijkt het net alsof je zware kramp in je buik hebt en als je eenmaal naar de wc bent geweest is het zowat weer over?

Ja dat heb, ik moet best vaak naar de wc Bloos

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 19:30

wat ik wel alvast zou doen is licht verteerbaar eten gaan eten...
en geen dingen met veel kruiden, en geen dingen met een sterke smaak (denk aan zuur of heel zoet enzo) fruit ook even laten liggen (of het moet een appel zijn) voorzichtig zijn met warm en koud en extreem rustig eten! gewoon 40 keer kauwen op 1 hapje en kleine beetjes doorslikken... dit kan misschien een beetje helpen tegen de erge kramp Ach gut
en morgen ochtend aandringen bij de dokter!!!
ik weet zelf dat het super vervelend is en het enigste wat je kan doen is blijven eten ookal wil je liever niet en daarna maar weer naar de wc...

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:24

ik ben er vanaf sinds mn ouders weer thuis zijn en ik fatsoenlijk eten krijgen niet dat half gare spul van mijn zus is het goed! Lachen