Slapen met een BH, niet goed?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Re: Slapen met een BH, niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:00

Slaap meestal met merk eigenlijk weinig verschil hoor alleen idd beugelbh's doe je uit omdat het gewoon rot zit maar gewone kan je gerust aanhouden ik doe dat namelijk ook altijd een goed passende ..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:00

Vroeger had ik hem ook altijd aan, maar nu al sinds lange tijd slaap ik zonder. Vind ik nu veel fijner.
Of het slecht is weet ik niet, maar het lijkt me niet echt goed, omdat alles beetje afknelt. (met beugel dan)

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:03

Volgens mij kan het bij een goed passende bh helemaal geen kwaad, maar toch doe ik em altijd uit als ik ga slapen (tenzij ik op de bank in slaap donder Tong uitsteken ) niet omdat mijn bhs niet goed zitten maar gewoon omdat ik het ook niet lekker vind om in mijn overigens heerlijke spijkerbroek te slapen! Ook al ben ik ook wel eens in iemand anders zen bed volledig gekleed in slaap gevallen omdat ik zelfs maar te moe was om op te staan en naar me eigen bed te lopen, werd overigens wel midden in de nacht wakker en toen heb ik alles uitgetrokken behalve een tshirt en een onderbroek. Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 22:05

Ik ben niet anders gewent, maar ik merk eigenlijk niet eens verschil Bloos ..
Ik vind alleen maar lastig dat ding uit te doen, dan je shirt weer aan trekken, en als je 's morgens wakker wordt, shirt uit, bh aan, shirtje weer aan (of gelijk omkleden)

JanineN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:06

ik zag een tijde terug op tv thyra banks show. Daar werd verteld dat het juist goed is om met bh te slapen. maar andere zeggen weer dat het slecht is om met bh te slapen. ik weet het niet..ik slaap soms met bh aan en soms met bh uit..Lachen hihi in die show vertelde ze ook dat je beter zonder ondergoed kan slapen dan heb je minder kans op infecties ofzo Tong uitsteken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:07

dat lijkt me nou niet bepaald fijn zitten.... Clown
dan doe ik geen oog dicht hoor... Bloos Haha!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:08

@bonnielau: Ik slaap bijna altijd in spijkerbroek Clown

Zonder BH kan ik echt niet slapen, ik voel me echt niet compleet, echt vies gewoon Nagelbijten / Gniffelen Heb hem nooit uit trouwens behalve als ik ga douchen. (goh Clown ) Als ik een goedpassende BH draag, verschuift die niet en slaap ik heerlijk! (Alleen het bandje schiet los Koe )

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:24

Ik kan echt niet met bh slapen....ja als ik mss helemaal dronken thuiskom en net nog de puf ervoor heb om me kleren uit te doen Tong uitsteken. Maar die bh uit word dan toch wel moeilijk...
Als ik kan kiezen slaap ik gewoon liever zonder Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:25

Ik deed het vroeger wel eens, en nu nog heeeeeeel soms als ik hem domweg vergeet (en dat is nog wel met beugel!) mijn moeder zei altijd dat het slecht was. Maar zit nu nav dit topic even te zoeken en zie op een site van een lingeriefirma staan dat het voor mensen met een grote cupmaat zelfs aangeraden wordt om met bh te slapen!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:27

Mijn borsten mogen snachts vrij rondwaren hoor, ben blij dattie snachts uit mag, zit toch niet echt lekker (ik heb dan ook altijd beugel bh's)

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:31

Het schijnt slecht te zijn voor de doorbloeding en het zou de groei van de borsten belemmeren is mij verteld.

tasjee_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:37

Normaal doe ik me BH wel altijd uit, tenzei het op me kamer te warm is om in een t-shirt te liggen.
Dan laat ik me BH gewoon aan, en slaap ik daar alleen in.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:40

Marijuhhhhh schreef:
Het schijnt slecht te zijn voor de doorbloeding en het zou de groei van de borsten belemmeren is mij verteld.

Oh dan trek ik hem weer aan Haha! Mag wel een maatje minder ROFL

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:42

uit dat ding!
zodra ik in oyama rodnzwrf gaat ie uit, ze zitten vast aan mn lijf dus ze blijven er echt wel aanzitten als mn bh uit is hoor!

heb een normale C dus overdag is een bh erg prettig, zeker met rijden en rennen maar snachts verban ik dat ding!

12345HA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:46

Het lijkt me niet echt goed, het knelt toch wel een beetje.

Waarom zou je hem eigenlijk aan willen laten, dat ligt toch verrot?

Of het de groei belemmert weet ik niet.. maar je borsten groeien toch overdag ook wel? Die snap ik dus niet helemaal Tong uitsteken

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:03

Bah moet er niet aan denken om dat ding aan te houden als ik slaap

Ik deed net ff een tukje, heb 'm niet uit getrokken, dus ik kan er wel mee slapen maar waarom zou je? Inderdaad hij zit gewoon strak dus bloedsomloop belemmeren moet haast wel. Die van mij zitten we lekker en goed, daar niet van, maar tis wel fijn om ff zonder te kunnen, op een vrije dag loop ik graag zonder rond Ja Ik heb ook 'maar' een C cupje.. Tong uitsteken

En ik slaap tegenwoordig toploos dus ja Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:05

zo min mogelijk aan met slapoen is fijn he Vork dus ook bhloos
overgens als ik er mee slaap staat ie echt in mn huid gedrukt en dat jeukt dan weer.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:08

ik heb altijd gehoord dat je hangborsten krijgt als je steeds je BH aanhebt omdat die spieren dan lui worden zogezegd, dus ik slaap zonder

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:12

Qimm schreef:
Marijuhhhhh schreef:

Oh dan trek ik hem weer aan Haha! Mag wel een maatje minder ROFL

Hahaha. * Doet juist BH uit. Haha!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:14

nou ik heb nog niet echt een reden voorbij zien komen waarom het niet goed zou zijn..
maarre ik slaap lekker zonder.. met slaapt idd niet echt fijn,.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:18

Ik slaap altijd zonder, behalve als ik op de camping ben. Daar doe ik altijd pas in het douchehokje uit. Niet dat ik preuts ben, maar meer het gevoel daar heeft niemand iets mee te maken.

Zo slaap ik op de camping ook altijd in een pyama-pakje, terwijl ik dat thuis ook nooit zou doen :S

Best wel stom, als ik het nu zo opschrijf.

Moet trouwens zeggen dat ik ook weleens dagen heb als ik thuis ben en niet de deur uithoef, of iemand verwacht dat ik gewoon zonder BH rondloop. Af en toe is dat ook wel eens lekker.

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:19

Malibu_ schreef:
het is net zoiets als als je je haar in een staart heb.. dat je het beter ook 's nachts los kan doen.. moet rust hebben..
al geloof ik niet dat datook bij bh's is Clown

Ik heb toen aan mijn huisarts gevraagd en die gaf zelf ook dit voorbeeld...Ik slaap altijd zonder behalve als ik bij een vriendin slaap..
Maar dat is zelden eens per 2 jaar ofzo Tong uitsteken
In begin vond ik het raar zonder, maar nu vind ik het prettiger, maar heb er wel aan moeten wennen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:20

Hmmmm Qimm, laat even weten of ze er inderdaad kleiner op worden als je met beha gaat slapen... Ook even op welke termijn je het ging merken, graag!

*Heeft een F/G'tje*

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:04

Ik slaap zonder, kan er echt niet tegen om met bh te slapen. Ik vind het altijd kriebelen! Overigens heb ik ook gehoort dat het niet goed is om met je bh aan te slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:06

Sophie2 schreef:
Ik slaap zonder, kan er echt niet tegen om met bh te slapen. Ik vind het altijd kriebelen! Overigens heb ik ook gehoort dat het niet goed is om met je bh aan te slapen.

De vraag was dan ook waaróm dat dan niet goed zou zijn....