ik heb het eens voorgeschreven gekregen maar ik kon er niet tegen buikpijn , misselijk, overgeven dus ben ik er na twee dagen hondsberoerd zijn mee gestopt en het is zeker troep...tis niet voor niets alleen op recept
tja, heb dan nog een vraag. ik had a.s. zaterdag een wenkbrauwpiercing willen laten plaatsen. maar is diclofenac nou wel of niet bloedverdunnend? dat is dan mijn vraag.
want paracetamol/ ibuprofen mag je absoluut NIET slikken
diclofenac heb ik ook liggen, ik krijg het voorgeschreven, slik het hooguit enkele dagen en stop dan, het is vreselijke rommel, zegt de arts zelf ook voor mijn schouder kreeg ik het vanuit het ziekenhuis ook voorgeschreven, het werkt goed ontstekingremmend, vooral bij spierontstekingen, het komt schijnbaar heel diep. maar je kunt er idd klachten van krijgen. zowiezo na het eten innemen. en evt maagtabletjes erbij nemen
Ik kan ook niet tegen diclofenac, heb het eerder al eens gehad ging mis. Nu weer gehad en ging weer mis. Alleen als het na het eten ingenomen werd had ik iets minder last er van.
nee, stukken minder. nog wel ja, maar voel me stukken beterder voel me ook relaxter en rustiger. was gisteren ontzettend gestressd, en dat alleen van die k*t tabletjes.
Ik heb mijn doosje diclofenac naast mijn bed liggen en er staat ook bij mij: een half uur voor de maaltijd innemen zonder kauwen doorslikken
Heb het gekregen voor fractuur knieschijf die geopereert is. Nou ben ik er ook vreselijk misselijk van geweest! Ben er na 1 nacht braken mee gestopt op eigen houtje en doorgegaan met volle dosis paracetamol. Maar ik durf eigenlijk niet met zekerheid te zeggen dat het alleen daaraan lag, maar nadat ik dit na 24 uur uit mijn lichaam had, voelde ik me al een stuk beter. Ben er kotsmisselijk van geweest.
Laatst bijgewerkt door Fielychi op 24-07-07 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Misschien hele stomme vraag hoor.. Maar slik je nog andere medicijnen...? ( zoals bv anti-depres. of iets wat ook erg beinvloedend is..) Zo ja een van de 2 stoppen,
ja...ja maagtabletjes... ik slik ook 2 maal gaads diclo, en in het begin was ik er ook zooo vreselijk beroerd van..en met die tabletjes gaat het prima heb het 2 maanden geslikt en nu moet ik het er voorlopig ook mee doen.. even uitvinden wat voor jou het beste werkt.. voor na of tijdens het eten. Bij mij moet ik het echt tijdens het eten doen.. anders gaat het mis :d
En als ik last van mijn maag krijg gewoon een maagtabletje er bij.. zodiac ofzo of zantac hoe heet dat spul.. goed lezen of je wel die er bij mag nemen wat er in zit..
( ik ben een beetje vaag met typen geloof ik maar ik heb dan ook 10 uur gestaan sorry mensen )
Als je van de gewone diclofenac maagklachten krijgt, gewoon teruggaan naar je huisarts, er is ook een diclofenac met 'ingebouwde' maagbeschermer (ik meende tramadol, maar volgens mij is dat een zwaarder pijnstillend middel)
En om de rest van de stellingen ook even te bevestigen; het mag voor, tijdens of na het eten worden ingenomen. Vóór het eten werkt sneller, tijdens of na geeft minder maagirritatie als je daar last van hebt. Het mag ook met melk worden ingenomen, dat helpt ook tegen maagirritatie. En het kan dan redelijk agressief spul zijn voor sommige mensen, maar het is ook bij de drogist te koop zonder recept, dus zulke meuk is het ook niet hoor!
Vraag aan je huisarts of ze Omeprazol wilt voor schrijven, denk dat dat wel zal helpen. Diclofenac is troep voor je maag. @Annelies, kan je Diclofenac kopen bij de drogist? Nog nooit gezien. Tramadol is idd zwaarder.