Kir_Ples schreef:Er is ook een middel voor puistjes maar die is echt niet verstandig om te nemen...
Want mijn zus ging naar de dokter voor haar puistjes! (mijn zus zat er helemaal onder rug hoofd echt niet normaal meer)
Zegt de dokter met zoveel puistjes kan je idd niet blijven rondlopen!
Toen hebben ze haar doorverwezen naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis hadden ze haar een middeltje voorgeschreven en die kon ze bij de apotheek op komen halen!
Komt me zus bij de apotheek en vraagt ze naar dat middeltje, zegt die vrouw van de apotheek kom maar even mee naar achter!
Dus me zus loopt mee, zegt die vrouw tegen haar wat je doet moet je zelf weten maar het is een zeer gevaarlijk middel...
Wat bleek nou wat er kan gebeuren, je kan epeletiese aanvallen krijgen, je mocht never nooit meer in de zon komen want dan kan je huid weg branden, als je je stoot kon je last van je gewrichten krijgen en lang dure blauwe plekken aan over houden etc...
Nou dan vraag ik me toch af mag je wel eens zulke middelen voor schrijven?
Dit is denk ik dat vitamine A gebeuren. Dit is het enige middel dat ik nog niet gebruikt heb. Maar over een paar dagen ga k een afspraak maken bij de dokter. En die zal em doorverwijzen voor dat middeltje. Aangezien ik niet denk dat de zon nog veel zal gaan schijnen kan k net zo goed nu al beginnen.