Puistjes! Vraagje...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Re: Puistjes! Vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 09:40

pablo7 schreef:
Ik hebook echt puistjes op m`n rug en op m`n gezicht enz..Ik zat eerst ook aan de pil te denken ja,, maar m`n moeder vind dat niet zo`n goed idee.. Boos! Wat vinden jullie? Ik ben 14, is dat te jong ofzoo..?

Ik ben ook 14, en me ma wil ook niet dat ik aan de pil ga...

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:14

Kir_Ples schreef:
pablo7 schreef:
Ik hebook echt puistjes op m`n rug en op m`n gezicht enz..Ik zat eerst ook aan de pil te denken ja,, maar m`n moeder vind dat niet zo`n goed idee.. Boos! Wat vinden jullie? Ik ben 14, is dat te jong ofzoo..?

Nu zoiets durf ik zelf niet te vragen aan mijn moeder... Nuja, heb ook niet zoveel last van puistjes, alleen tijdens 'mijn maandelijkse periode'. Aan de pil zitten heel wat nadelen verbonden (/kun je heel wat nadelen ondervinden), misschien daarmee?

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:29

Kir_Ples schreef:
pablo7 schreef:

Waarom mag jij het niet..? Mijn ma zegt van ja ik wil niet dat je zo jong aan die troep begint ofzo..
Ik wou die pil ook omdat altijd heel erg onregelmatig ongesteld enz ben en het meestal heel heftig is.. Bloos Maar voor al voor die puistjes maar m`n ma werkt niet mee Hamer

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:50

er is een centraal puistjes topic. Ik gebruik zelf nioxin tegen mijn puistjes hier vertel ik ook over in dit topic.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:53

Breitling schreef:
er is een centraal puistjes topic. Ik gebruik zelf nioxin tegen mijn puistjes hier vertel ik ook over in dit topic.

Waar kan ik dat topic vinden Bloos

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:58

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:23

Sorry, ik heb nooit puistjes Vork
En als ik ze wel heb kan ik ze verstoppen onder mijn pony Clown
En ik gebruik ook babydoekjes, weet niet of het tegen puistjes werkt, maar je krijgt er wle een zachte huid van!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 19:02

Kir_Ples schreef:
Er is ook een middel voor puistjes maar die is echt niet verstandig om te nemen...

Want mijn zus ging naar de dokter voor haar puistjes! (mijn zus zat er helemaal onder rug hoofd echt niet normaal meer)
Zegt de dokter met zoveel puistjes kan je idd niet blijven rondlopen!
Toen hebben ze haar doorverwezen naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis hadden ze haar een middeltje voorgeschreven en die kon ze bij de apotheek op komen halen!
Komt me zus bij de apotheek en vraagt ze naar dat middeltje, zegt die vrouw van de apotheek kom maar even mee naar achter!
Dus me zus loopt mee, zegt die vrouw tegen haar wat je doet moet je zelf weten maar het is een zeer gevaarlijk middel...
Wat bleek nou wat er kan gebeuren, je kan epeletiese aanvallen krijgen, je mocht never nooit meer in de zon komen want dan kan je huid weg branden, als je je stoot kon je last van je gewrichten krijgen en lang dure blauwe plekken aan over houden etc...
Nou dan vraag ik me toch af mag je wel eens zulke middelen voor schrijven?

Dit is denk ik dat vitamine A gebeuren. Dit is het enige middel dat ik nog niet gebruikt heb. Maar over een paar dagen ga k een afspraak maken bij de dokter. En die zal em doorverwijzen voor dat middeltje. Aangezien ik niet denk dat de zon nog veel zal gaan schijnen kan k net zo goed nu al beginnen.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:23

Ik heb dat zalfje ook! Werkt super alleen droogt mn huid er ook weer door uit, hierdoor heb ik dan allemaal velletjes op de plaats van de puistjes. De puistjes gaan wel weg Lachen
En de pil, ik wou de pil zodat ik niet op mn (zwem)vakantie ongesteld zou zijn. Hij is echt handig alleen van de microgynon 300 krijg je ook wel wat (meer) puistjes dus ik ga van de week om de Diana-pil vragen die schijnt juist je puistjes te verminderen.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 23:01

Ik denk dat het wel weer helpt, ik ga het in ieder geval proberen Nagelbijten / Gniffelen

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:13

Dekloktikt schreef:
Ik heb dat zalfje ook! Werkt super alleen droogt mn huid er ook weer door uit, hierdoor heb ik dan allemaal velletjes op de plaats van de puistjes. De puistjes gaan wel weg Lachen
En de pil, ik wou de pil zodat ik niet op mn (zwem)vakantie ongesteld zou zijn. Hij is echt handig alleen van de microgynon 300 krijg je ook wel wat (meer) puistjes dus ik ga van de week om de Diana-pil vragen die schijnt juist je puistjes te verminderen.

Ja idd die Diane-pil die is ook gewoon heel ligt volgens mij..Zou ik ook gewoon zelf naar de dokter kunnen gaan en die pil vragen zonder dat m`n ma het weet..? Bloos want ik ben die puisten echt béú!! Frusty

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:01

Slotje, er is hier een cetnraal topic voor, zie link hierboven.